Tanie konto bankowe dla małej firmy. Nowa oferta HSBC – Business Direct

Tanie konto internetowe dla firm i oddziały na całym świecie – tak chce walczyć brytyjski HSBC o pieniądze polskich małych firm poprzez nowy pakiet “Business Direct”. Celambitny: zdobyć 40 tysięcy klientów…

HSBC to jeden z największych banków na świecie. Bez większego skutku próbował podbić rynek kredytów konsumenckich i kart kredytowych, ale wycofał się z tej działalności. Ostatnio skupił się na działalności pod marką HSBC Premiere (coś pomiędzy zwykłą bankowością detaliczną a private bankingiem). Teraz chce odbić konkurentom tzw. mały biznes, czyli o klientów firmowych, których dochody nie przekraczają 8 mln zł rocznie. Takich firm jest w Polsce prawie 2 mln.

Platforma do konta firmowego “Business Direct”, ma umożliwić zarządzanie firmowymi finansami niemal wyłącznie przez internet. Ma to być jeden z najbardziej nowoczesnych tego typu systemów w polskich bankach. Wszelkie formalności będzie można załatwić online. Poprzez stronę internetową będzie można np. złożyć wniosek o kredyt, karty, czy inne produkty finansowe.

Do tego “Business Direct” ma być tani. – Brak opłat za prowadzenie konta, możliwość wypłacania pieniędzy z bankomatów na całym świecie za darmo – wylicza Karoń. Celem HSBC są zwłaszcza małe firmy, które prowadzą lub planują robienie biznesu zagranicą. HSBC ma oddziały w 86 krajach, a to sprawia, że podczas międzynarodowych podróży bank jest zawsze pod ręką. Wabikiem mają być też tanie przelewy zagraniczne: będą one kosztowały 35 zł. To drożej, niż opłaty w innych bankach za przelewy na terenie Unii Europejskiej, ale taniej od konkurencji w przypadku przelewów interkontynentalnych – do Ameryki, czy Azji.

40 tys. klientów cel ambitny – a jak konto w rzeczywistości przypadnie do gustu polskim firmom – czas pokaże.

Dodaj opinie jako pierwszy!

Dodaj swoją opinie

 

Porównaj wybrane konta
  • Porównywarka lokat (0)
  • Porównywarka kont osobistych (0)
  • (0)
Porównaj Teraz
0