Konto Osobiste
Toyota kojarzy się bardziej z samochodami niż bankowością. Czy zatem Konto Osobiste w Toyota Banku to dobry wybór? Analiza tabeli opłat i opinie użytkowników.
Toyota Bank to międzynarodowa instytucja finansowa, która posiada swoje filie w ponad 30 krajach na całym świecie. Jej najważniejszym celem jest dostarczaniem wysokiej jakości produktów finansowych, które są dopasowane do potrzeb klientów Toyoty. Bank skupia się w dużej mierze na sieci dilerskiej, chociaż w swojej ofercie posiada także usługi bankowości indywidualnej. Konto osobiste w Toyota Bank to ciekawa alternatywa na rynku. Jakie są główne zalety rachunku?
Opłaty za Konto osobiste w Toyota Bank
Konto Osobiste w Toyota Banku nie należy ani do najtańszych , ani do najdroższych rachunków bankowych na rynku, tabela opłat wygląda następująco:
Tabela opłat i prowizji
Za otwarcie rachunku oraz przelewy internetowe nie trzeba nic płacić. Do pozostałych darmowych usług można zaliczyć:
- wydanie karty oraz jej prowadzenie;
- transakcje bezgotówkowe;
- elektroniczny wyciąg miesięczny;
- wydanie tokena;
- zastrzeżenie karty;
- przelewy internetowe – zewnętrzne i wewnętrzne + zewnętrzne i wewnętrzne zlecenia stałe.
Niestety, za prowadzenie konta potrącana jest miesięczna opłata w wysokości 2,5 zł.
Płatne jest także posiadanie karty dodatkowej oraz przelewy internetowe do ZUS i US.
Bezpłatnie można jednak korzystać z bankomatów w całej Polsce – jednakże tylko 3 wypłaty w miesiącu są całkowicie darmowe.
Karta płatnicza
Do konta dodawana jest Karta Visa Toyota Bank, która wyposażona jest w technologię umożliwiającą stosowanie płatności zbliżeniowych. Wzory karty płatniczej mogą być wybierane przez klienta. Co ważne, funkcjonalność karty można zmieniać za pomocą strony internetowej Toyota Bank – 24 godzinny serwis pozwala na stałe kontrolowanie salda oraz wykonywanych na rachunku operacji.
Dodatkowe korzyści
Konto osobiste w Toyota Banku posiada bardzo wygodny Serwis Assistance, dzięki któremu łatwo kontrolować swoje finanse.
Ponadto do rachunku można otworzyć bezpłatne konto oszczędnościowe, którego oprocentowanie wynosi 2%.
Ciekawym bonusem dla klientów Toyota Bank będzie bez wątpienia program Toyota More, który polega na zbieraniu punktów podczas dokonywania zakupów. Można je później wymieniać na rabaty i nagrody.
Zakładanie konta w Toyota Banku
Żeby otworzyć konto osobiste w Toyota Bank należy wypełnić odpowiedni formularz na stronie internetowej. Do wykonania wszystkich kroków potrzebny będzie dowód osobisty. Trzeba pamiętać o tym, że bank nie posiada stacjonarnych placówek – wszelkie operacje wykonuje się zdalnie lub za pomocą infolinii.
Konto Osobiste Toyota Bank – opinie końcowe
Jedną z zalet Toyota Bank jest bez wątpienia świetnie działająca strona internetowa, która cechuje się przejrzystością, łatwością w obsłudze, nie posiada także zbędnych reklam. Początkującym podobają się zrozumiałe i bardzo czytelne ikonki. Co ciekawe, te same operacje na koncie można wykonywać w różny sposób – w zależności od przyzwyczajeń i upodobań. Do pozostałych plusów konta można zaliczyć:
- wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe (2%);
- bezpłatne przelewy internetowe;
- sprawdzanie historii rachunku za pomocą jednego kliknięcia;
- czytelny, zbiorczy ekran pokazujący jednocześnie stan salda, historię rachunku, nowe wiadomości itd.;
- możliwość zmiany wyglądu systemu, by ułatwić sobie wykonywanie pracy;
- tokeny zabezpieczające konto (klucze są darmowe).
Niestety, za prowadzenie rachunku trzeba płacić 2,5 zł co miesiąc.
Poza tym irytujący może być fakt, że miesięcznie można dokonać tylko 3 darmowych wypłat z bankomatów.
Toyota Bank nie posiada także placówek, do których można się udać np. ze względu na blokadę założoną na konto – pozostaje jedynie telefoniczna prośba o wysłanie pocztą dokumentów umożliwiających zmianę hasła.
Bardzo nieintuicyjne logowanie, czasami jakieś ukryte opłaty naliczane w dziwny sposób, np. 30 zł miesięcznie pobierane z góry za konto oszczędnościowe.
PŁATNA (!) infolinia co oznacza, że przy standardowych operacjach typu odblokowanie konta, itp. klient płaci dodatkowo za połączenie.
Tak skomplikowanego procesu i obsługi konta nie widziałem nigdy wcześniej, absurdalnie rozbudowane logowanie, kiepski kontakt z doradcami z infolinii, nie polecam
To co dobrego niestety w tym banku zmienia sie na gorsze
Wuitam ,korzystam z rachunku toyoty juz 10 lat spoko wszystko,przelewy darmowe tylko prowadzenie konta 2,5 zl to juz lipa ale co zrobic mi pasi.
Dużo moich znajomych ruszyło na Toyota Bank, pozakładali konta i po pierwsze: bardzo sobie chwalą usługę, po drugie same plusy – darmocha…
Toyota?
Szukam w tym serwisie opinii na temat toyoty i mam nieodparte wrażenie, że wszystkie komentarze na temat tego banku piszą jego pracownicy… Waham się nad założeniem tam konta z wielu powodów. Mianowicie, formularze które dostałem od Toyoty są niekompletne, niestarannie wydrukowane w kiepskiej kopercie. Przepaść w porównaniu z tym co dostarcza mBank nowym klientom.
Interfejs webowy może i funkcjonalny, ale i trochę infantylny. Suma sumarum nie wzbudza to mojego zaufania a w końcu bankowi trzeba ufać… No i to “prawie brak opłat” które trochę mija się z prawdą. 30 zł rocznie za kartę?!
A ja spróbuję w Toyota Bank Do tej pory miałam konto Inteligo i szczerze mówiąc trochę się zawiodłam. Po pierwsze koszty utrzymania konta są chyba jednak za wysokie, a poza tym od kilku miesięcy czekam na kartę kodów i nic… Ile razy można dzwonić na infolinię i się o to prosić jak idiotka?! Mam nadzieję, że w przypadku Toyoty będzie lepiej. Pzdr.
uważajcie na Toyota Bank!. Ta firma nie ma zasad moralnych. Założyłem w 2009 roku darmowe konto, wpłaciłem na nie pieniądze. Zrobiłem 1 płatność kartą visa, po czym przeprowadziłem się, i zapomniałem o tym koncie i karcie. Darmowe konto i to jeszcze miałem tam środki pieniężne.
W międzyczasie ankBank zrobił mi sprawę w sądzie w 2015 roku. w 2016 roku znalazł mnie komornik z prawomocnym wyrokiem. I z darmowego konta zrobiło się ponad 1300 zł. Świetnie nie. Bank nie jest gotowy do bezpośredniego kontaktu, unika go, tylko poprzez kancelarię. 0 moralności. Nikogo nie oszukałem. Dodaztkowo w regulaminie jest napisane, że jeśli nie będę robił nic przez 6 miesięcy to Bank może rozwiązać umowę. Oni zrobili w pewnym czasie prowizje i zamiast zamknąć konto, z którego nie korzystałem, żadnych operacji, logowań itp. To zrobili mi sztucznie taki debet. Z DALEKA OD TAKIEJ FIRMY. Marcin
Widzę ze nie ja mam problem z bankiem. Podobna sytuacja konto załozone 2007 w paczce powidalnej brak kompletnych dokumentów zglaszałam telefonicznie po założeniu konta,nigdy nie logowałam się do systemu bo nie mogłam myslalam iz sprawa została wyjaśniona na poczatku i po 7 latach oddzywa sie windykacja na 120 zl. Wysylam wypowidzenia pisma odpowiadaja po miesiacu. Bzdura mam podac wszystkie numery telefonów z 2007 roku z których dzwoniłam- bzdura kto pamięta telefony. Konto miało byc darmowe. Kompletny brak przepływu informacji wystarczyło by aby bank przez te 7 lat wyslał wyciąg z rachunku i nie było by problemu ODRADZAM
Odradzam. Umowę o założenie konta podpisałam wiele lat temu. Nigdy konta nieaktywowałam co było przez Bank wymagane by z niego korzystać. Konto i karta miały być bezpłatne. Po kilku latach Bank poinformował mnie SMS-em o tym, że zalegam mu prawie 100 złotych prowizji. Twierdzą, że powiadomili mnie o zmianie taryfy prowizji i opłat poprze bankowość elektroniczną – którą to usługę mam nieaktywną i nigdy się do niej nie logowałam. Przepisy prawa bank interpretuje dowolnie m.in. o skutecznym powiadomieniu klienta o zmianie Taryfy prowizji i opłat. Na każde pismo odpowiada po miesiącu listem zwykły, niepriorytetowym. Typowe hodowanie długu klienta a następnie działanie na zwłokę by zarobić jeszcze kilka złotych. Zdecydowanie odradzam ten bank. Bardzo aroganckie podejście do klienta.
Korzystam, z Toyota banku od ponad 2 lat. Z początku miałem opory, bo marka mało znana i bank typowo internetowy.
Plusy:
– sprzętowy token, prowadzenie konta, przelewy: gratis, zlecenia stałe, polecenia zapłaty: gratis
– 3 (dla mnie wystarcza) pierwsze wypłaty w miesiącu ze wszystkich bankomatów: gratis
– 3 (dla mnie ok) bezpłatne wypłaty z konta oszczędnościowego
– własne limity transkacji dziennych, przelewów itp.
– dobre lokaty
– karta wypukła z chipem
– zwrot 1% od transakcji, 100zł wydałeś=1 zł dla Ciebie z powrotem
– subiektywnie: bardzo przyjemny i wygodny interfejs na stronie :miałem 6 kont internetowych więc mam jakieś porównanie
– subiektywnie: profesjonalne podejście do klienta – dla mnie nieocenione
Minusy:
– brak fizycznych oddziałów, więc nie ma możliwości wpłaty gotówki bezpośrednio na konto.
– opłata za wydanie karty 30zł/rok
Osobiście jestem bardzo zadowolony i jestem dużo na plusie. Jeżeli ktoś nie ma oporów do bankowości internetowej – polecam