Czy warto założyć konto Inteligo? Czy jest ono w 100% darmowe? Czy jednak są ukryte opłaty i haczyki w w tej ofercie? Opinie klientów i analiza tabeli opłat.
Inteligo to polski internetowy bank, którego właściciel to PKO BP. Jego oferta cieszy się dużą popularnością. Nic dziwnego – pod względem funkcjonalności i stosowania nowoczesnych rozwiązań plasuje się na najwyższych miejscach polskich usług finansowych. Sztandarowym produktem Inteligo jest konto osobiste.
O Banku Inteligo
Rachunek Inteligo cechuje się niskimi opłatami i nowoczesnymi kanałami dostępu – często porównuje się je do konta Nest Banku. Warto zauważyć, że Inteligo, obok mBanku, to prekursor polskiej bankowości internetowej. Co prawda instytucja należy do PKO BP, jednakże zasady działania jednego i drugiego podmiotu znacząco się od siebie różnią. Inteligo jest bankiem w całości internetowym – oznacza to, że klienci tylko po niektóre usługi mogą udać się do placówki.
Opłaty za Konto Inteligo
W przypadku kont internetowych standardem jest darmowość większości funkcjonalności konta. Inteligo, internetowa część PKO Banku Polskiego, w listopadzie 2010 roku przedstawił klientom całkiem nową ofertę. Całkiem nową, czyli taką która umożliwia nawiązanie równej walki z konkurencją, wcześniej wyprzedzającą Inteligo o kilka długości. Bezpłatne jest otwarcie i prowadzenie konta, krajowe przelewy internetowe. Można zostać zwolnionym z opłaty za użytkowanie karty, pod warunkiem dokonania nią transakcji za min. 100 zł na miesiąc. Skrócona tabela opłat konta Inteligo zostałą przedstawiona poniżej:
Tabela opłat i prowizji
Jakie korzyści wiążą się z otworzeniem rachunku w Inteligo? Do najważniejszych zalet należy zaliczyć:
- darmowe prowadzenie konta;
- bezpłatne przelewy krajowe i zlecenia stałe realizowane samodzielnie za pośrednictwem internetu;
- brak opłat za wydanie karty;
- możliwość darmowej wypłaty środków pieniężnych ze wszystkich bankomatów PKO BP oraz BZ WBK.
Opłaty w Inteligo wiążą się jednak z przelewami. Za wysłanie pieniędzy w ramach banku przez konsultanta należy zapłacić 4 zł. Koszt przelewu definiowanego w innym banku lub do ZUS i US wynosi każdorazowo 5 zł, jeśli nie wykonujemy go samodzielnie. Płacić należy także za przelewy zagraniczne.
Opłata za kartę
Karta debetowa wydawana jest bezpłatnie, natomiast za jej obsługę należy uiścić opłatę w wysokości 4 zł. Opłaty tej można uniknąć, jeżeli właściciel konta dokona w jednym miesiącu zakupów bezgotówkowych na kwotę min. 99,99 zł (to praktycznie najniższy próg oferowany przez polskie banki!). Dużą zaletą konta jest możliwość wyboru kilku kart płatniczych. Standardowa oferta obejmuje kartę debetową Visa Electron oraz kartę MasterCard PayPass (umożliwiającą płatności zbliżeniowe). Właściciel rachunku otrzymuje swoją kartę w momencie, w którym konto zostało aktywowane.
Bankowość internetowa i aplikacje mobilne Inteligo
Zdecydowanym plusem Konta Inteligo jest świetnie skonstruowany panel internetowy i bankowość mobilna. Serwis jest czytelny i funkcjonalny, działa szybko i sprawnie. Wszelkie salda są bardzo szybko aktualizowane. Warto zwrócić uwagę na dodatkowe funkcje, jakie można znaleźć w panelu. Jedną z najciekawszych jest możliwość tworzenia dodatkowych subkont w dowolnej liczne. Bardzo solidnie skonstruowana jest także wyszukiwarka transakcji. Klient może wpisać tylko pojedyncze hasła – to wystarczy, by odnaleźć płatności zawierające w nazwie część lub całe wyszukiwane słowa.
Swoimi pieniędzmi można zarządzać zarówno dzięki stronie internetowej (wystarczy wyłącznie przeglądarka internetowa), jak i aplikacji mobilnej IKO.
Dodatkowe korzyści
Co ciekawe, klienci mają także możliwość powiązania swojego konta osobistego z rachunkiem maklerskim w Domu Maklerskim PKO BP. Na uwagę zasługują także takie rozwiązania jak płatności SMSMoney, EmailMoney oraz CardMoney. Pozwalają one na dokonanie szybkich przelewów za pomocą (kolejno): SMS-ów, emaili lub karty płatniczej.
Bardzo ciekawą opcją są także powiadomienia SMS, email lub na komunikator internetowy. Usługa obejmuje wysyłanie automatycznych wiadomości do klienta dotyczących zmian na koncie, w tym np. wpływów na rachunek lub przelewów. Ciekawy jest także program “Mam Inteligo” ,w którym można zarabiać za dalsze polecenia konta.
Konto oszczędnościowe
Do konta można założyć rachunek oszczędnościowy, jego procentowanie wynosi do 1,8% w skali roku.
Zakładanie konta Inteligo
Rachunek w Inteligo mogą już założyć osoby małoletnie, jeśli skończyły 13 lat (muszą mieć one jednak zgodę przedstawiciela ustawowego). Bank oprócz standardowego konta dla jednej osoby oferuje także utworzenie konta wspólnego dla dwóch lub trzech osób. Otworzyć rachunek można poprzez złożenie wniosku na stronie internetowej banku tutaj. Pracownik banku skontaktuje się później z zainteresowanym, by potwierdzić jego dane oraz wyśle umowę przez kuriera. Po podpisaniu dokumentu konto zostaje aktywowane.
Opinie końcowe: Konto Inteligo – wady i zalety
- 0 zł za prowadzenie konta i przelewy internetowe;
- dopracowana i przejrzysta bankowość internetowa i aplikacja mobilna;
- konto w 100% polskim banku;
- użytkowanie karty jest darmowe warunkowo (trzeba dokonać transakcji za min. 100 zł);
Zdecydowaną zaletą rachunku Inteligo jest niska cena jego utrzymania. Nie płacimy za:
- prowadzenie konta;
- kartę (jeśli dokonamy w miesiącu zakupów za 99 zł – chodzi o transakcje bezgotówkowe);
- przelewy krajowe przez internet i zlecenia stałe.
Bardzo ważnym plusem Inteligo jest dostęp do dużej ilości bankomatów PKO BP i BZ WBK. Są one zupełnie darmowe dla posiadacza tego rachunku. Dla wielu osób bardzo ważny jest fakt, że za Inteligo stoi stabilny i silny bank, jakim jest PKO. Nie ma wątpliwości, że prestiż tej instytucji uatrakcyjnia ofertę konta. Z drugiej strony tego typu rachunek nie jest polecany osobom starszym, które wolą zarządzać swoimi finansami z doradcą – udając się do placówki
Bank oferuje nowe narzędzia autoryzacji transakcji – m.in. wirtualną kartę kodów jednorazowych w aplikacji na iPhone’a. Nowością jest też połączenie funkcjonalności karty debetowej i kredytowej.
Klienci, którzy rozważają otwarcie Nowego Konta Inteligo powinni wiedzieć, że oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku 0,00 proc. w skali roku. Ważną informacją jest również to, że jeśli w danym miesiącu nie dokonamy transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 100 zł, zostanie naliczona opłata w wysokości 4 zł.
Opinie klientów o koncie Inteligo
Prosimy o opinie o inteligo, w szczególności osób, które mają bądź miały konto w tym banku? Jakie niedociągnięcia zauważyliście? Czy tabela opłat oddaje rzeczywiste koszty użytkowania? Polecacie konto Inteligo innym? Prosimy o wasze oceny i komentarze poniżej.
Zalogowali mnie do mojego konta na NIEPOPRAWNE DANE WERYFIKACYJNE !!!
następnie po 20 minutach gdy zadzwonił następny konsultant , podałem TAKI SAME dane weryfikacyjne i został mi zablokowany dostęp do konta !!!! a byłem w trasie !
Po złożeniu REKLAMACJI droga elektroniczną gładkim językiem napisali że to nie widzą problemu, po kilku miesiącach ten sam problem 🙁 i związane mam ręce ! brak dostępu do zgromadzonych środków:(
WSZYSTKO PRZEPROWADZONE ZA POŚREDICTWEM KARTY KODÓW, nieważne blokada !!!!
NIE POLECAM maja klienta w d TOTALNIE ! , oprocentowanie to jakaś TRAGEDIA !, brak oddziałów lokalnych !, utrudniony kontakt !, system bezpieczeństwa to KPINA
Zacofany technologicznie bank. Jeśli oni mają potrzebę kontaktu, to robią to wyłącznie przez internet/telefonicznie, w drugą stronę wyłącznie papierowo. Nie potrafią wysłać maila na Gmaila, a konsultanci za każdym razem z wielkim zaskoczeniem udają, że taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca. Oczywiście sprawdzenie logów ich własnego serwera pocztowego również ich przerasta.
Jak był brak gotówki w bankomatach to miałem strach i gdzie do jakiego banku pójść. To jest konto internetowe które nie ma stałego przedstawiciela w terenie. Myślę o przeniesienie swojego konta do PKO.
właśnie zgarnęli sobie 9,99zł za to, że zrobiłem przelew wewnętrzny 200zł między dwoma kontami Inteligo… Będziemy się powoli żegnać z Inteligo…
Dzwoniąc na infolinię można umrzeć że starości, nie robię sobie jaj. Poprostu mają klientów głęboko w …..
Czy mogę otrzymać kartę debetową Inteligo na adres zagraniczny?
Na stronie znalazłam poniższą odpowiedź na to pytanie jednak chciałabym się dowiedzieć jak to wygląda w praktyce? Niedawno zmieniłam nazwisko i adres korespondencyjny na zagraniczny, stąd domyślam się, że mimo posiadania aktywnej karty, bank wyśle mi wkrótce nową na nowe nazwisko. Czy mimo poniżej cytowanej informacji ze strony Inteligo, dostanę kartę automatycznie na zagraniczny adres korespondencyjny?
Dziękuję za Wasze ewentualne odpowiedzi!
A teraz już wspomniana informacja skopiowana ze strony banku:
Pierwsza karta jest dostarczana przez kuriera w przesyłce startowej wyłącznie na adres korespondencyjny w Polsce. Kolejne karty, wznawiane automatycznie przez Bank, są wysyłane listem zwykłym na adres korespondencyjny w Polsce. Jeżeli w Twoich danych jest podany zagraniczny adres korespondencyjny i jeżeli chcesz otrzymać kartę na ten adres, możesz samodzielnie złożyć zamówienie w serwisie WWW lub telefonicznie u konsultanta Inteligo. Podczas zamówienia możesz wskazać dowolny adres, na który karta ma zostać wysłana.
Wlasnie inteligo to dla mnie komuna. Słaba jakość obsługi. Chce zrobić współwłaściciela do konta to się nie da. Nie można sie dogadać z infolinia. W konkurencji wszystko się da.
Posiadam konto inteligo niemalze od poczatku istnienia konta internetowego. Super, wygoda, wszystko pieknie ladnie gdy konto prowadzisz bez problemow. Robilam przelew i wbilam 3x blednie nr z karty kodow i zablokowano mi ja. Najpierw weryfikacja danych i oczywiscie jak zapytano mnie o nr tel ktory mialam z 15 lat temu a nie uzywam, zablokowano mnie z powodow bezpieczenstwa. Ok, no dobra, niech im tam. Mieszkam w USA, wiec call center dzwoni na moj zagraniczny nr o 2 w nocy ,prosze ich by zadzwonili 6 godz pozniej, zadzwonili 2 godz pozniej o 4 rano….szlag … totalnie nie wiem co za nieuki siedza tam po drugiej str.Oczywiscie nikt juz pozniej do mnie nie zadzwonil.Zglaszam ponownie, dalej zero odzewu se strony serwisu,mija dzien 3ci czekam ze ktos laskawie zadzwoni i odblokuje moja karte kodow!!!!! bo nie moge zrobic przelewu. W USA taki serwis bylby nie do przyjecia tutaj klient nasz Pan, ban jest dla ludzi i sprawy rozwiazywane sa szybko, natychmiastowo bo tu kazda minuta na wage zlota….a inteligo ma gdzies klienta, szok…. chcialabym gdzies to zglosic ale znalazlsm poki co tylko to ze moge zlozyc swoja opinie. Rozwazam zamkniecie konta.
Fatalnie – aroganccy konsultanci, z wiedzą na poziomie szkoły podstawowej. Oszukują, naciągają na kredyt – a jak potrzebne są dokumenty pod kredyt w innej instytucji to mataczą tak, żeby jak najbardziej utrudnić jego uzyskanie. Trzeba ich dosłownie zmuszać do czegokolwiek – przykład: twierdzą, że nie otrzymali pisma. Trzeba wymuszać pozostanie konsultanta na linii, dopóki nie sprawdzi się potwierdzenia odebrania pisma na stronie PP. Wtedy nagle pismo się znajduje ale okazuje się, że brak odpowiedzi bo to i to… jednym słowem matactwa, chamstwo i spychologia.
Byłem ich klientem od początku i kiedyś byli w porządku ale co się teraz dzieje to jest ŻENUJĄCE.
Czytam i oczom nie wierzę. Mam konto w Inteligo od 2000r czyli od początku istnienia banku. Ma mój mąż, dzieci, a teraz założyłam 70 letniej mamie. Żadnych problemów, zmieniałam adresy, dowody, telefony, parę razy mi nie wypłaciło kasy z bankomatu- zawsze uznana reklamacja. Problem to miałam ale z BPH jak chciałam zamknąć konto , bo ciągle mówili że już zamknięte i do zapłaty 4zl. To była męka! Ja polecę Inteligo każdemu z pełną świadomością
Czy można całkowicie zrezygnować z płatnej usługi „powiadomień SMS” – kosztuje to 5 zł miesięcznie.
Tylko pierwsze 2 miechy są za darmo.
Bardzo dobre konto z fajną aplikacją
Tak, można. Ja właśnie ze względu na tą wysoką opłatę zrezygnowałam z powiadomień na SMS zastępując je powiadomieniami na maila, dla których udostępniłam specjalny adres, na który dostaję mało maili a jeśli już coś przyjdzie to wyskakuje mi od razu powiadomienie push na smartfonie więc wychodzę na tym podobnie jak na SMS-ach, bo wiem od razu czy coś się na koncie wydarzyło. Aplikacja IKO niby też powiadamia ale to nie dzieje się już tak szybko jak w przypadku SMS-ów, w każdym razie często trochę to trwa a ja chcę wiedzieć od razu.
Jestem zbulwersowana faktem placenia za przelew wewnętrzny
Prowizja przytlacza.
Wygoda, bo nie trzeba nosić gotówki w kieszeni.
Łatwa obsługa konta poprzez internet.
Oprocentowanie bardzo, bardzo mocno poniżej inflacji, dlatego nawet konta oszczędnościowe generują straty u klienta.
Idiotyczne odsetki wysokości paru groszy, które w 100% są przekazywane jako podatek. Stąd chyba się biorą niebotyczne apanaże prezesów i sekretarek…
Brak konta walutowego.
Czekanie dwa miesiące na kartę płatniczą, to o dwa miesiące za długo. NIE POLECAM Inteligo.
Dno i kilo mułu! Wszystko ładnie i pięknie dopóki nie pojawią się problemy które na infolinii są nie do rozwiązania w prosty sposób!
NOTORYCZNE problemy z kodami z kart kodów. Pomimo posiadania niezdrapanych kodów na karcie kodów, system usilnie twierdzi że wszystkie kody z karty zostały już wykorzystane, na infolinii twierdzą to samo. Pytam się jak to to możliwe? Chcesz aktywować nową kartę kodów? Nic trudniejszego! Spróbuj tylko zadzwonić z innego numeru niż ten podany w danych (zgubiłeś telefon, ukradli itp, itd) i staje się to niemożliwe pomimo podania miliona lub tryliona informacji na temat swojej osoby (nazwisko, pesel, dane dowodu osobistego itp). Zmiana danych osobowych w tym numeru telefonu? Nic trudniejszego! Nie zmienisz numeru telefonu dzwoniąc z innego numeru telefonu niż ten podany w danych bo przecież nie posiadasz obecnie aktywnej karty kodów która by Ci to umożliwiła gdyż rzekomo wszystkie kody zostały z niej wykorzystane pomimo że fizycznie nie są zdrapane. I tak tworzy się błędne koło. Zaznaczam po raz kolejny – w trakcie rozmowy podajesz trylion informacji na swój temat a i tak konsultant powie Ci że na tej podstawie nie jest w stanie stwierdzić że Ty to Ty.
Zmieniasz dane w tym numer tego nieszczęsnego numeru telefonu, pisemnie, wysyłając dyspozycję zmiany osobowych na ich adres korespondencyjny. Liczysz zapewne że to koniec Twoich problemów? Nic bardziej mylnego! Nikt Twojego numeru telefonu nie zmieni ot tak po otrzymaniu przesyłki! Po aż 1,5 tygodnia od otrzymania przez nich przesyłki (sprawdziłam datę doręczenia po numerze przesyłki) dzwonią do Ciebie w czasie Twojej pracy co uniemożliwia odebranie. Oddzwonienie to następna spychologia – konsultant nie zmieni Twojego numeru telefonu na ten który złożyłeś w pisemnej dyspozycji zmiany numeru telefonu poświadczonej Twoim podpisem ponieważ to on musi zadzwonić do Ciebie a nie Ty do niego!? Na pytanie kiedy taka próba z ich strony nastąpi, w dokładnym przedziale, odpowiedzi nie uzyskasz! Masz grzecznie czekać, zwolnić się z pracy i być gotowym na odebranie telefonu!
Spróbuj także kilkukrotnie zalogować się na swoje konto z adresu IP innego aniżeli ten dotychczas używany (przeprowadziłeś się, jesteś na wakacjach, etc) to zablokują ci ten kanał dostępu “Ze względów bezpieczeństwa”. Jakich dokładnie? Tego się nie dowiesz tylko musisz posłusznie zadzwonić na infolinię i kajać się o odblokowanie dostępu.
Bank najwidoczniej wychodzi z założenia że to Ty jesteś dla nich a nie oni dla Ciebie. Na każdym etapie prowadzonych rozmów z konsultantami zawsze dają Ci do zrozumienia że to oni mają przewagę nad Tobą oraz nastawienie domniemania nieuczciwości z Twojej strony.
Co najlepsze, w całym tym czasie oczekiwania, masz zablokowaną możliwość dyspozycji swoimi pieniędzmi. Podkreślam – SWOIMI pieniędzmi!
Jedna wielka porażka. Zmienisz numer telefonu i pojawia się problem nie do rozwiązania.
Aktywowanie karty nie jest możliwe podając choćby wszystkie możliwe dane przez telefon ,maila czy logując się na konto.
W pełni się zgadzam mam ten sam problem inny nr telefonu brak aktywnej karty kodów i online ani przez telefon nic nie załatwisz wysyłają żeby iść do oddziału PKO skoro chciałam konto strikte internetowe to nie po to żeby jeździć do banku
Właśnie mineło 6 lat jak mam konto w Inteligo, ogólnie bardzo sobię chwalę ale zawsze jest druga strona medalu, pamiętam jak nie było jeszcze płatności NFC i “BLIK” złamała mi sięt kartaz powodu upadku… Po czekaniu godziny słuchając muzyki infolinii postanowiłem przejść się do oddziału banku PKO BP no skoro to ich produkt to na pewno pomogą. Nie. Inteligo to bankowość elektroniczna i my w oddziale nic nie możemy zrobić… Dobrze że miałem jeszcze konto w santander które miało być dla młodych i za darmo a i tak pobierało 5,99 zaobsługe konta i 6,00 za karte i jeszcze jakieś groszowe sprawy po trzech miesiącach od założenia, było tam parę $$ za które mogłem żyć do czasku odezwania się konsultanta i przesłąnia karty przez “bank”. inteligo było w tedy za free totalnie.
Od tamtej pory mam dwa konta w różnych bankach w razie co jak by główne konto zostało zablokowane.
Rekord czekania na infolini 7h. Pamiętam jak dziś, wyjeżdżałem w podróż służbową z Wrocławia do Trójmiasta chwilę po 19 zadzwoniłem na infolinie i czekałem tam do godziny ok. 2:00.
Najkrócej czekałem nic. Dokładnie o 3 w nocy nikt nie dzwoni na infolinie i w tedy najlepiej jest się połączyć
Karta kodów jest dobrym pomysłem i bardzo bezpiecznym ale trochę irytującym. zmieniłem to na powiadomienia sms i jest bardzo wygodnie.
Jak na razie nie zamierzam zmieniać konta na inne, Inteligo jest bardzo “elastyczne”.
Mam konto w Inteligo ponad 10 lat. Jak weszli na rynek to był nokaut konkurencji na łopatki, teraz większość podgoniła. Co więcej zachęcałem ostatnio mamę żeby się przeniosła ale oferta się troszkę zmieniła. Starzy klienci mają duże lepsze warunki. Ja nie płacę za nic, dosłownie od początku mam wszystko za darmo. Obecnie płacę 4zł za bankomaty bez granic czyli wybieram pieniądze za darmo w każdym bankomacie nawet zagranicą!! Kompletny nokaut, ofertę wycofali w 2013r. Oprócz tego obsługa debetu na 2000zł za 1zł miesięcznie. Bez tych dwóch opcji wychodzi kompletne 0pln przy użyciu karty debet za 100zł. Ktoś ma lepiej obecnie? Minęło 15 lat i dalej bieda u konkurencji. BGŻ czy Euro płatność za min. 300zł i kompletnie chory warunek że nie mogę wybrać kwoty niższej niż 100zl z bankomatów inaczej doliczają opłatę. Lata mijają a oferty są….w większości coraz gorsze. Starzy klienci mają tu raj, nowi nie mają dostępu do wielu przydatnych opcji.
Niestety podpisałem z nimi umowę i teraz nie wiadomo jak rozwiązać. Trzeba listem wysłać ale i tak nie rozwiązują. Jest coś nie tak z tym bankiem bo w każdym normalnym banku nigdy nie miałem takich problemów. Konto na przestarzały serwis, bo nie da się zamknąć konta przez internet. Bank robi problemy. Żałuję że podpisałem umowę…
Kicha z tym bankiem sesje przelewów ustawione tak że pierwsza jest o 10,30 czyli jak ktoś ci zrobi przelew dzień wcześniej to u ciebie na koncie kasa będzie o 10,30 w dniu następnym na własną kasę czekasz jak za komuny tyle tylko że nie pod zamkniętymi drzwiami w deszczu, dodzwonić się do nich do biura obsługi rzecz nie pojęta nie da się nie wiem czy tam w ogóle ktoś telefony odbiera cy to tylko taka ściema z tym biurem obsługi
Koszmarna obsługa klienta, infolinia z konsultantami to fikcja, brak możliwości połączenia się mimo oczekiwania po kilkadziesiąt minut. Robią ogromne problemy z zamknięciem konta. Jeżeli nie masz tam rachunku to radzę nie zakładać. Prawdą jest również, że w placówkach PKO BP są duże kolejki.
Przestrogą mam nadzieje będzie moja historia. prowadzę jednoosobową działalność i istna jest dla mnie pomoc i szybkość reakcji na zgłoszony problem. po pierwsza w okresie kilku lat rok temu zablokowali mi dostęp do ostatnich 600 zł na koncie po prostu wypłacając pieniądze z bankomatu pko bankomat wyświetlił komunikat o wypłacie następnie zablokował środki a ja oczywiście nie otrzymałem gotówki a otrzymałem powiadomienie sms że wypłaty dokonano. czekałem na reklamacje i zwrot środków ok 3 tyg. a co by było jakby to były ostatnie środki na życie do końca miesiąca przymusowa głodówka jak nic. druga przygoda zakończy się zamknięciem obu kont bo już mam totalnie dość. miałem 2 rachunki firmowy i prywatny. ponad tydzień przed płatnością zus zostałem pozbawiony wykonania jakichkolwiek przelewów. powód : miałem ustawiony sposób autoryzacji karta kodów po wysyłce ostatniej karty kodów potrzebne jest do aktywacji jej pierwszy kod lecz był nieczytelny a po wykorzystaniu ostatniej karty nie mogłem uwaga z winy banku dokonać aktywacji karty(taką mi wysłali). po 150 logowaniach i rozmowach z konsultantami nikt nie był w stanie mi pomóc a kartę kodów otrzymałem po uwaga 2 tygodniach bo nie ma innego sposobu aby zmienić lub dokonać autoryzacji transakcji oczywiście po spóźnionej płatności na zus i innych przelewach do moich klientów których z winy tego pseudo banku straciłem!!! moim zdaniem jest to celowe podejście aby zakładać konto w pko bp. jeśli masz mnóstwo wolnego czasu i możesz godzinami dzwonić i rozmawiać z osobami które nic nie są w stanie ci pomóc a rozpatrzenie reklamacji z winy banku i głupich procedur gdzie uwaga trwa to ok. 30 dni zakładaj konto w tym wirtualnym czymś …….dno. dodam że rozmawiałem też z jednym z moich klientów i opowiadał że miał podobną sytuację i bujał się z nimi pół roku ……takie pseudo banki powinny mieć zakaz prowadzenia działalności gospodarczej za przetrzymywanie środków klientów, niemożność wykonywania operacji bankowych z winy banku oraz procedury które je dopuszczają kompletny absurd i strata czasu, pieniędzy i nerwy…
Mam konto w mBanku – bez problemów, wszystko jasne. Chciałam założyć konto w Inteligo, ale:
– po wypełnieniu internetowego formularza, okazało się, że dane musza zostać potwierdzone w rozmowie z konsultantem, który zadzwonił w nieodpowiedniej chwili i miał zadzwonić jeszcze raz o umówionej porze. Zadzwonił znów o innej, niż ustalona godzinie i nie mogłam odebrać. Więcej z Inteligo nikt nie zadzwonił, a minął już tydzień od złożenia przeze mnie wniosku. Napisałam maila z pytaniem, kiedy nastąpi potwierdzenie danych – zero odpowiedzi! Na infolinię nie sposób się dodzwonić – straciłam półtorej godziny na próby dodzwonienia się…
Czyli bywa tak, że nie ma po prostu możliwości założenia konto.
Serio, internetowe konto? To skąd potwierdzanie danych przez telefon? Dziwna polityka. w mBanku nie ma takich cyrków
Konto w Inteligo mam około 3 lat. Co mogę o nim powiedzieć ? Faktycznie żadnych ukrytych opłat nie miałem, bank nigdy za nic mnie nie policzył, konto godne polecenia. Jednak jest to konto na którym nie zarobimy dosłownie nic, środki na rachunku ROR nie są w ogóle oprocentowane, konto oszczędnościowe oprocentowane średnio na poziomie 0,90%, żadnych promocji, karta kredytowa z wysokiem limitem 850 zł miesięcznie…jeżeli ktoś potrzebuje bezpiecznej przechowalni pieniędzy nie zawiedzie się jednak inne banki oferują zdecydowanie więcej, oczywiście trzeba spełnić konkretne kryteria ale wystarczy przeanalizować swój domowy budżet i wziąć konto które będzie do budżetu pasowało.
Ej a jak to to jest z tym saldem w Inteligo?? Bo piszecie ze aby inteligo nie pobierało tych 4.99 zł trzeba mieć co najmniej 100zł na koncie a to czasem nie jest tak ze to musi być tak ze co miesiąc 100zł musi wpłynąć lub wypłynąć z konta aby nie płacić tej prowizji??
Kolejne pytanie czy takie konto w Inteligo można bez problemu zamknąć??
Bank pobiera 4.99zł, tylko wtedy, gdy na koncie jest mniej niż 100zł
Możesz zamknąć rachunek główny. Taka operacja wiążę się z miesięcznym wypowiedzeniem
Ktoś kto pisze tutaj o wielkich opłatach chyba pomylił konta. Ja konto założyłam na początku liceum a obecnie mam 32 lata i nigdy nie miałam żadnych opłat za prowadzenie konta. Na chwilę obecną wystarczy tylko zrobić w miesiącu zakupy za 100zł a to każdy dzieciak może nawet ogarnąć, więc niech niektóre osoby nie wypisują bzdur. Dobry kontakt z bankiem, oddziały, eCard, karta kodów, powiadomienia sms i mailowo. Mnie nic więcej nie potrzeba a konto mam już tyle lat i nie zmienię!
Inteligo po dwóch błędnych weryfikacjach aby zmienić hasło telefoniczne blokuje telefoniczny dostęp do konta. Można je jedynie odzyskać poprzez wysłanie formularza zmiany danych osobowych.
Nigdzie w regulaminie ani podpisanej umowie tego nie ma. Pani konsultantka zapytana o tą kwestię zasłania się wewnętrznymi procedurami.
Nikt nie informuje na infolinij iż taki fakt może mieć miejsce. Dwie błędne weryfikacje telefoniczne = blokada konta poprzez telefon.
Serdecznie nie polecam. Uciekam do Banku Pocztowego
Dla mnie w porządku, posiadam konto Inteligo ładnych parę lat i jestem z niego zadowolony, jedyny minus który mnie denerwuje to wypłata z innych bankomatów niż PKO BP coś ok. 5zł może kiedyś bank podpisze jakąś umowę z chociażby EURONET których bankomatów w naszym kraju jest coraz więcej, może wtedy by było trochę taniej. Pozdrawiam
A ja polecam Konto Inteligo, mam konto od 2004 roku zadnych problemow. Wszytko przez te 5 lat udawalo mi zalatwic na infolinii.
Najwieksze zalety:
NIskie miesieczne koszty utrzymania konta (praktycznie tylko 0,99 zl na miesiac za karte Visa electron).
Za to mamy mozliwosc darmowych wplat i wyplat gotowki we wszystkich oddzialach i bankomatach pko bp.
Ja na konto internetowe wg mnie bardzo dobre i tanie.
Konto jest ok…co więcej?
Zastanawiają mnie komentarze typu – kiedyś było za darmo teraz się za wszystko płaci…Przecież to bzdura. Prowadzenie konta jest za darmo przy założeniu, że zapłaci się kartą w miesiącu za stówkę…Nigdy nie miałem problemu z tym kontem,a mam je 7 lat… W przeciwieństwie do wychwalanego mBanku, w którym chciałem ubezpieczyć auto i przy okazji założyć konto – w praktyce 2 tygodnie frustracji i umowa nie podpisana…tyle w temacie.
Elo…?
To tak zacznę od tego iż Gdy założę konto w Inteligo Pko Bp Czy mogę wpłacić tam pieniążki Euro? I czy Za jakaś usługę zagraniczną np: Zakupy Internetowe Będe mógł Też zapłacić Euro Dzięki tej karcie ? Bardzo proszę o pomoc i z góry Wielki Dzięx Za Odp..
Ps. A i jeszcze jedno Czy Karta do bankomatu to będzie karta Visa Jeżeli mówimy o Inteligo Pko Bp ?
Wakeup konto inteligo to konto prowadzone w zl, nie mozna do tego konta otworzyc sobie konta walutowego.
Ale oczywiscie pieniadze w euro mozesz na nie wplacac, poprostu euro przy takich wplatach zostaje automatycznie przewalutowane po kursie banku na zl.
Karta do konta inteligo to karta visa, ktora mozna za darmo wyplacac pieniadze z bankoamtow pko bp. Mozna nia tez placic w internecie, takze w zagranicznych sklepach gdzie np. musisz za cos placic w euro lub usd.
Pozdrawiam
Jesteś zadowolony z Inteligo – zadzwoń na infolinię. Cas oczekiwania od 40 minut do nieskończoności.
Lubisz słuchać muzyki na czekanie – to konto jest dla Ciebie
Ja mam konto Inteligo ponad 12 lat i przez ten czas chyba tylko raz dzwoniłem……Nie wiem kto tam tak wydzwania i po co. Przez te lata zero problemów z kontem. Przerabiałem też konto tak zachwalane czyli mBank ale po przejsciach jakie tam miałem nawet jakby ktos chciałby mi dopłacić tam nie będę miał konta. …..
ile płaci się za przysłanie kurierem umowy i karty visa
cały ten kurier w moim przypadku to wielka paranoja…wczesniej przy potwierdzaniu danych mówiono mi, że kurier będzie dzwonił do mnie wcześniej by ustalić dzień i godz kiedy może przyjechać..nic takiego sie nie stało..przyjechał bez żadnego tel…nie było mnie i musiałam dzwonić do niego by ustalić termin kiedy znów może przyjechać..Jeszcze jak mu powiedzialam ze miał dzwonic pare dni wczesniej( bo tak mi powiedziano w inteligo) to sie oburzył…poprostu jestem wściekła…mam nadzieje ze problemow z kontem nie bedzie…
Za kuriera nic sie nie placi – wiem z doswiadczenia
Oplaty ukryte w inteligo
Wszystkich wahajacych sie chcialam ostrzec przed ukrytymi kosztami prowadzenia konta inteligo. Sama mam to konto od pierwszego roku dzialalnosci tego banku i na poczatku bylam bardzo zadowolona. Jednak po ostatnich zmianach zauwazylam, ze z mojego konta pobierana jest oplata za uzytkowanie karty debetowej, ktora nawet nie zostala aktywowana… Mieszkam za granica i uzywam tylko i wylacznie interfejsu internetowego. Zdumiala mnie odpowiedz pani z infolinii, ktora mi powiedziala, ze fakt, ze karta nie jest aktywna nie zwalnia mnie z obowiazku placenia za jej uzytkowanie. Skoro karta jest nieaktywna, to jej nie moge uzytkowac. Co wiecej, na wzmianke, ze bank nawet nie wie, czy ja te karte otrzymalam, pani odpowiedziala ze to juz moj interes sprawdzac, czy karta zostala wyslana i czy do mnie dotarla. Zlozylam reklamacje, czekam.
Drugie oszustwo, o ktorym jest drobnym druczkiem, to oplata za walutowe przelwy przychodzace, i to dosc wysokie. Obecnie korzystam z mbanku i tam nie musze placic za przelew przychodzacy ani grosza.
Oprocz tego istnieje tzw. oplata za obsluge limitu debetu, oporocz odsetek od tegoz limitu.
Na polaczenie z konsultantem z infolinii czekalam 30 minut, bezskutecznie. Dopiero mailowe zgloszenie sprawy poskutkowalo i ktos z banku zadzwonil.
Ogolnie mysle o zlikwidowaniu tego coraz gorszego konta i pozostanie wylacznie z mbankiem.
Jeżeli ktoś nie używa karty wystarczyło ją zlikwidować i nie ma problemu zero opłat
od banku i jego systemu oczekuję stabilności , prostoty i intuicyjnego systemu do zarządzania pieniędzmi, za minimalne koszty. takim był mbank, zmieniło się to po wymianie systemu na nowy, co najmniej dziwny.
Inteligo : konto bezpłatne (trzeba dokonać zakupu kartą na min.100zł) , jasny funkcjonalny interfejs, bezpłatne przelewy i karty kodów, możliwość otwarcia kilku rachunków (podział pieniędzy na opłaty, wydatki, zaskórniaki,….) , wystarczająca sieć bankomatów pkobp i santander, niezawodny wpłatomat pkobp , szybka i uprzejma obsługa przez infolinię. opłacalność lokat – przeciętna. konto zawiera wiele innych funkcji gospodarowania finansami, ubezpieczeń, itd…, z których nie korzystam, nie oceniam. nie ma wydzwaniania przez konsultantów i prób kierowania klienta na różne tzw. produkty. obsługa tylko internetowa. konto spełnia moje, przeciętnego użytkownika oczekiwania. sugestia do kierownictwa – proszę bez rewolucji i nadmiernego kombinowania z opłatami i systemem. polecam konto Inteligo .
Konto prywatne jest ok. Podoba mi się opcja otrzymywania potwierdzen sms\’em o tym że przyszły albo zostaly wyplacone pieniądze z konta. Niestety opcja ta jest płatna, ale w razie kradzieży karty można zauważyć że ktoś wybiera z konta pieniądze zanim zauważy sie ze zgineła karta. Chyba ze dwa razy tylko system padł i nie można było kartą inteligo ani płacić, ani wybrać pieniędzy z bankomatu. Tak poza tym mam w inteligo konto prywatne już prawie 3 lata i nienarzekam
INTELIGO -> SZYBKO I KONKRETNIE z mojej Autopsji
INFOLINIA – ŻENUA ! same roboty i non stop miły głos które na każdym kroku chce cie oszukać lub wcisnąć 🙂 klepią ….TYLKO zapamietane FORMUŁKI ….TRAGEDIA
DARMOWE KONTO – to jest JAWNA KPINA ci internetowi złodzieje KASUJĄ za WSZYSTKO !!! ale od każdej tranzakcji dostaje czasami nawet 6 smsów! czasem każdy z inną kwotą stanu konta !!!
UBYWANIE PIENIĘDZY Z KONTA INTELIGO
częsty przypadek, groszowe kwoty ale najlepsze jest ich tłumaczenie !
Coś ala wywiad z Ryskiem Petru = nie wiem dlaczego zaistniała taka sytuacja ale wszystko jest ok, nastąpiła krótka awaria, jesteśmy na tropie, nasze pieniąde, znaczy pana są bezpieczne 🙂 – jednym słowem pierd…enie o Chopinie
KOMENTARZE o INTELIGO KASOWANIE
Częsty przypadek – nieprzychylne komenty znikały durzo częściej niz grosiki z mojego konta, ale to napewno awaria serwera lub hejt 🙂
PAZERNOŚĆ INTELIGO
( % Oprocentowanie konta oszczędnościowego VS % oprocentowanie kredytu !!!!!!!!! )
-Przelewy – płatne
-Karta – płatna
-wypłaty w innych bankomatach – płatne
-obsługa konta – płatna
OPŁACALNOŚĆ w INTELIGO – 90% banków w Polsce oferuje DUŻOOOOOOOO kożystniejsze warunki
Moja opinia jako wieloletniego urzytkownika Inteligo – NIE polecam INTELIGO
mam Inteligo od wielu lat i z miesiąca na miesiąc jest coraz większe na ciągarstwo ukryte opłaty itp o co chwile zmiany regulaminów – ostatnio wziąłem udział w programie mam inteligo i polecenie osoby – okazało się że to jedna wielka ściema mimo że spełniłem wszystkie punkty regulaminu gwarantowanej nagrody nie otrzymałem ani osoba polecona .
Szczerze powiem że już nie polecam mimo że od x lat jestem w tym banku – właśnie jestem na etapie zamykania konta Inteligo.
Czy zmienić Inteligo ? Jak tak to na co ?
Trzymam na Inteligo około 60 000 podzielone w różnych lokatach od 2000 do 10000 na różne okresy (3mc, 6mc) i zastanawiam się czy czasem nie zmienić banku dla tych lokat. Jedyne co mnie trzyma to to, że nie jestem ufna różnym tworom bankowym itp. Jestem w Inteligo od dawna, do tąd nie było problemów.
Dla mnie najwiekszy plus Inteligo to iz karta bankomatowa Visa Electron mam mozliwosc platnosci przez internet.
Visa Electron Inteligo daje możliwość zapłaty tak jak kredytówką, najnowsze karty posiadają te dodatkowe trzy cyfry (CVV to się bodajże nazywa).
Jak kazde konto Inteligo ma swoje plusy i minusy:
Minusy:
– płatne przelewy
– płatna usługa sms (darmowa jest w ING)
– Infolinia: na moją prośbę o wysłanie dokumentów rezygnacyjnych pan z obsługi zaczął sobie ze mnie jawnie i bezczelnie kpić, przy okazji ignorując całkiem rozsądne powody, które podawałam.
– kiedy zablokowali mi kartę (“ze względów bezpieczeństwa” i w żaden sposób nie mogłam z nich wydusić więcej informacji) okazało się, że w placówce wypłacić nie mogę (i tutaj już mój wielki WTF?)
faktycznie sporo rzeczy jest też na plus: – bardzo dużo bankomatów darmowych – bardzo dużo oddzialow darmowych pko, – serwis sms.
korzystałam z inteligo od 2002 roku, miesiąc temu złożyłam wniosek o zamknięcie konta.
wieczny problem z dodzwonieniem się na infolinię, no chyba że wprowadzisz błędne hasło to piorunem Cię połączą, ale wtedy nic juz nie załatwisz…
każdy przelew 0,99zł – w ING za darmo przelewy…
problemy czasem z bankomatami – niby nie wypłaciło kasy a powstaje blokada na koncie….
często też jakieś problemy z ww
miałam też sytuację, że zaksięgowali w sierpniu transakcje z kwietnia 🙂 czekam na zamknięcie konta, ale już w tym 3tygodniowym oczekiwaniu zdążyli mi wyrobić nową kartę do bankomatu i oczywiście pobrać za to kasę 🙂
Konto Inteligo mam chyba od samego początku i jestem bardzo zadowolona.Konto mam darmowe,bo wystarczy raz zrobić tygodniowe zakupy na stówkę i po problemie.Ostatnio skusiłam się na kilka nowych banków,jednak po przetestowaniu zostanę nadal przy Inteligo.Żadne wirtualne wymysły typu T-Mobile czy inne takie nie mogą konkurować ze starym i sprawdzonym Inteligo.
Moim zdaniem to jedyny godny polecenia bank.
Nie pamiętam kiedy założyłem konto inteligo ale nie żałuję i nie żałowałem tej decyzji nigdy.
Faktem jest że zagotowała mnie awaria w długi znany wszystkim weekend. Ale jak dobrze pamiętam to była ich pierwsza awaria. Nie przesadzajcie problem który mieli to niewielki incydencik w porównaniu do tego co wyczyniają systematycznie z klientami inni.
Jestem jednym z pierwszych chyba klientów Inteligo. Miałem to konto jeszcze kiedy nie było to jeszcze PKO BP, A założyłem go z pomocą Pana, który chodząc od drzwi do drzwi proponował założenie usługi umożliwiającej kontrolę konta przez telefon jak również jeśli byłeś szczęściarzem mogłeś obsługiwać w internecie. NOWOCZESNOŚĆ, INOWACYJNOŚĆ. Niestety usługa została sprzedana bankowi PKO BP. Zgadzam się, że obsługa konta poprzez internet jest rewelacyjna i buł to powód dla którego wytrzymałem do dzisiaj jako użytkownik Inteligo. Niestety konto to ma w sobie niesamowitą dodatkową możliwość, która pojawia się, kiedy chcesz szybko i za darmo wpłacić pieniądze na rachunek -Przenosi w czasie-. Brak wpłatomatów w banku internetowym?? Żeby wpłacić pieniądze za darmo i szybko musisz udać się do placówki PKO, która niczym DeLorean z “Powrotu do przyszłośći” przenosi cię do przychodni lekarskiej z czasów PRL. Jest komitet kolejkowy kilkudziesięciu emerytów, którzy żeby nie siedzieć sami w domu codziennie wybierają się do banku aby w okienku wypłacić 10zł. Zwiedziłem trzy placówki w Krakowie, wszędzie to samo. Mam dość. Przechodzę do konkurencji.
Jestem użytkownikiem konta Inteligo od 2004 roku. Przez ten czas nie miałem żadnych problemów. Przelewy kosztują 0,99zł oczywiście do innych banków a do tego samego za darmo.
Opłaty: przy średnim saldzie 100zł opłata nie jest pobierana. Serwis sms bodajże 4,99 – ale z niego mozna zrezygnowac.
Na tę chwilę, 2 m-ce po zmianie systemu, nie działa spłata kart kredytowych z poziomu odpowiedniego menu w systemie transakcyjnym. Po “ręcznej” spłacie karty i tak trzeba czekać do końca dnia, aż się system zaktualizuje i pokaże właściwe limity na karcie. Kiedyś taka operacja powodowała natychmiastową aktualizację dostępnych środków, można było wtedy dalej korzystać z karty po spłacie online zadłużenia.
Dalej. Pokazywanie historii transakcji z danym kontrahentem za określony czas też jest dalekie od doskonałości.
Infolinia przyjmuje wszystkie zgłoszenia, jak najbardziej 😉 Ale nie potrafi podać konkretnych terminów usunięcia np. w/w niedomagań.
Nie tak działało Inteligo gdy właścicielem był Bankgesellschaft Berlin ;(
Zastanawiam się nad założeniem taniego konta bankowego. Wyselekcojnowalem sobie dwa konta konto w Inteligo i konto w mBanku.
Inteligo, ma sporo darmowych bankomatów, przelewy sa tanie, prowadzenie darmowe jesli na koncie lezy 100 zł. Bank Inteligo ma mnóstwo różnych agencji, filii, PKO BP, gdzie mozna osobiscie wszystko zalatwic, dokonywac zarowno wplat jak i wyplat gotowki. I jest jakby co na kogo nakrzyczeć 🙂
mBank, fajnie jest bardzo tani, tanszy do Inteligo, ale… Jakby nie było bank ten właściwie w realu nie istnieje. Wszystko trzeba zalatwiac badz przez telefon badz przez internet. I jeszcze w mBanku często są jakieś problemy: coś gdzieś nie działa, komuś gdzieś jakieś pieniądze znikły, czegoś tam nie można zrobić i wiele innych.
Doradzcie na co się zdecydować 🙂
Mnie będąc studentem w koncie Inteligo drażniła trochę opłata za konto, gdy średnie saldo miesięczne było poniżej 100 zł :). Zawsze musiała na koncie leżeć ta kwota by prowadzenie było darmowe. Do tego opłata za kartę co miesiąc 0,99zł …mBank jest tańszy pod tym względem. Chyba, że w Inteligo coś się zmieniło?
Ogólnie jednak konto oceniam na 4+.
Jesli chodzi o mbank jest jedynie bank internetowy nie ma placówek gdzie mozna wpłacać i wypłacać pieniądze pozostają jedynie wpłatomaty.
Z kolei wpłatomaty mBankowe bywają ryzykowne chociaż od kilku lat nie miałem osobiście z nimi problemów. Bankomaty są tak samo ryzykowne jak i w innych bankach.
Wybór więc należy do Ciebie.
Nikt ci też nie broni mieć dwóch kont 😉 Najlepiej przetestuj mbank i inteligo i wybierz to konto które będzie ci odpowiadać.
Ja jestem zadowolona z Inteligo, dużo ludzi myli iPKO BP z Inteligo. Pierwsze pobiera opłaty za wszystko, a Inteligo jest praktycznie za darmo. Jak w każdym banku są zmiany, ale zawsze o nich wiem. Mam nadzieję, że długo będę zadowolonym klientem.
Inteligo: 99 groszy miesiecznie za karte, trzeba pamietac o średniej miesiecznej minimum 100 zł na koncie bo chetnie skubna Ci z konta niemala prowizje, tyle samo za pzrelew zewnetrzny
katastrofa.jestem ich klientem 8 lat,nawet byłem zadowolony ale odkąd zmienili program i interfejs uzytkownika zrobił sie bajzel.sms-y ze stanem konta przychodzą z duzym opóżnieniem .inny jest stan konta w sms-ie a inny po zalogowaniu sie na stronie!!konto tworzy debety które nie powinny sie pojawiać.po wysłaniu do nich pisma listem poleconym oddzwonili i powiedzieli że list był pusty-zwyczajnie ktoś zgubił zawartośc,faksem nawet szkoda gadać.szukam innego banku
od wielu lat mam konto “za zero” w INTELIGO
od dawna nie za zero, poza tym trzeba spełnić kilka warunków żeby nie płacić prowizji za prowadzenie konta (min. 300 zł operacji bezgotówkowych /m-c)
a od października 2014 wypłata gotówki tylko w bankomatach PKO BP, reszta z prowizją.
Oprocentowanie konta oszczędnościowego też prawie zerowe.
Nie polecam. Szukam nowego
A wiecie że teraz jest takowy konkurs w Inteligo:
trzeba zamówić raport BIG, raport Plus, który zaznaczam kosztuje 27 zł – przesyłka pocztą dodatkowo 10 zł, zaproponować hasło reklamowe promujące zalety
sprawdzania swojej historii kredytowej . W 3
edycjach tego konkursu (każdy trwa tydzień) można wygrać iPada!!! Co tydzień wygrywają 3 osoby
Ja mam Inteligo i jestem zadowolony nie jest najtańsze (wypłata z bankomatów PKO BP za darmo z innych opłata) prowadzenie konta jest darmowe gdy średnia środków na koncie w miesiącu przekracza 100zł. Jednak ma bardzo dużą zaletę po wpłacie Pieniędzy w PKO BP są one na moim koncie w ciągu 15 min. wszystkie przelewy z innych banków są zawsze u mnie szybciej niż u znajomych, którzy mają konto w innych bankach (np. wypłata).