Lokata Happy Pro

Dodaj do porównywarki
Aktualizacja - 2020.12.11

Lokata Happy Pro to  wysokie oprocentowanie 2,5% w skali roku, krótki okres lokaty – tylko 3 miesiące, kwota lokaty od 20 tys zł do 200 tys. zł, bez otwierania konta.

Czy z wysokim oprocentowaniem są związane jakieś haczyki? Sprawdźmy.

Idea Bank od dłuższego czasu przoduje w rankingach lokat. W szczególności nowi klienci mogą liczyć na wysokie oprocentowanie lokat w serii happy. Wysokość oprocentowania zależy od wysokość depozytu:

  • Lokata Happy – 2,9% na 3 miesiące, od 500 zł do 20 000 zł,
  • Lokata Happy Pro – 2,5% na 3 miesiące, od 20 000,01 zł do 400 000 zł.

Lokata happy pro, podobnie jak inne lokaty Idea Banku, jest objęta gwarancjami BFG. Ochrona obowiązuje tylko do równowartości 100 tys. euro w złotych, czyli ok. 430 tys. zł – zatem obejmuje cała maksymalną kwotę tej lokaty.

Oprocentowanie

Lokata Happy Pro to jedna z najwyżej oprocentowanych lokat dla wysokich kwot. Oprocentowanie Lokaty Happy Pro wynosi  1,9 proc. Trwa ona trzy miesiące. Kapitalizacja odbywa się w dniu zapadalności, czyli w momencie zakończenia depozytu. Pieniądze można wycofać przed czasem, nie tracąc należnych odsetek. Wówczas otrzymujemy kapitał powiększony o odsetki naliczone do dnia zerwania depozytu.

Specyfikacja lokaty

Nazwa banku
Idea Bank
Nazwa lokaty
Lokata Happy PRO

Warunki lokaty

Oprocentowanie
2,5%
Okres lokaty
3 miesiące
Minimalna kwota
20000,01
Maksymalna kwota
400000

Dodatkowe informacje

Klient
tylko nowy
Konto osobiste (ROR)
bez konta
Zerwanie lokaty przez czasem
bez utraty odsetek

Lokaty Happy Pro przeznaczone są wyłącznie dla nowych klientów banku, co oznacza, że nie mogą w niej uczestniczyć osoby, które w przeszłości korzystały z jakiegokolwiek produktu finansowego Idea Banku, ani nie nie ubiegają się aktualnie o któryś z produktów. W tego rodzaju promocjach banki niekiedy wyznaczają okres karencji dla starych klientów, jednak w przypadku lokat Happy takiej opcji nie ma. Zatem aby skorzystać z takiej lokaty, trzeba posiadać status nowego klienta.

powrót do menu ↑

Kalkulator odsetek

Lokata Happy Pro dla nowych klientów w Idea Banku to obecnie jedna z ciekawych opcji dla tych, którzy chcą dobrze ulokować większe oszczędności.

Kwota lokaty [zł]Zysk przed opodatkowaniem [zł]Zysk po opodatkowaniu [zł]
1 00043.24
5 00019.9816.19
10 00039.95999999999932.37
20 00079.91999999999864.75
30 000119.8897.12
40 000159.84129.5
50 000199.8161.87
powrót do menu ↑

Wady i zalety

Lokata Happy Pro w Idea Banku jest jedną z wyżej oprocentowanych lokat “bez zakładania konta” dla większych oszczędności (powyżej 20 tys zł.). Do tego można ją wycofać bez utraty odsetek. By założyć lokatę, bank nie stawia żadnych dodatkowych warunków w postaci na przykład założenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego czy uruchomienia karty płatniczej, co zawsze generuje dodatkowe koszty.  Można ją szybko założyć online w kilka minut przez dowolne urządzenie (komputer, smartfon) podłączone do internetu.

Minusem jest natomiast możliwość założenia tylko jednej lokaty i fakt udostępnienia jej wyłącznie nowym klientom.

powrót do menu ↑

Zakładanie lokaty

Jeśli jesteś nowym klientem banku, to jest nie miałeś do czynienia ani z Idea Bank, ani z Lion’s Bank, wystarczy, że wejdziesz na stronę banku i wypełnisz wniosek o założenie lokaty.

Lokata Happy Pro

1,9% | 20000,01 - 200 000 zł | 3 miesiące

Dokumenty do pobrania

5.5 Ocena Łączna
5 opinie
Lokata Happy PRO

9Ocena Redakcji
Ocena lokaty
9
2.4Ocena Użytkowników
Ocena lokaty
2.4
ZALETY
  • Najwyżej oprocentowana lokata bez konta dla kwot powyżej 20 tys. zł
  • Brak konieczności zakładania konta
  • Możliwość założenia lokaty online
WADY
  • tylko dla nowych klientów
Dodaj swoją opinie  |  Zobacz opinie i komentarze
7 opinii
Zobacz wszystkie Najbardziej pomocne Najwyższe oceny Najniższe oceny Dodaj swoją opinie
  1. Odpowiedz
    Mira 18 Maj 2020 17:13
    Ocena lokaty
    10

    Bardzo trudno założyć tą lokatę, jakby bank blokował jej założenie w pełnej sumie. wpłacać trzeba w 1 przelewie, bo po wpłacie połowy sumy już się ta wpłata aktywowała jako założona (mniejsza o połowę) lokata, a druga połowa wpłaty w prawidłowym terminie z tego samego banku(limit na przelew był) zastała odrzucona, no i oczywiście cyrk z dowodem i zdjęciami , nie zachęca to do zakładania lokaty i się odechciewa…

    Pomocne(22) Niepomocne(3)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  2. Odpowiedz
    Dariusz 16 Maj 2020 14:09
    Ocena lokaty
    80

    Ja jednak trzymałem 3 miesiące, pózniej jeszcze 3 miesiące a teraz zakończyłem lokate okresem 4 miesiecznym, ja tam jestem zadowolony , tylko nalezy wszystko robić samemu przez net , bo jesli chodzi o fizyczną obsługę to narody klękajcie, debilizm wtórny, totalny idiotyzm, jakieś umawianie się.
    Jednym słowem – przez net okey
    jesli osobiscie , absolutnie nieee, bo debile i może to być zarażliwe

    + ZALETY: obsługa tylko przez net
    - WADY: pracownicy durni do potęgi n-tej, Idioci . piszę i Silesi w Katowicach
    Pomocne(12) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  3. Odpowiedz
    Andrzej 27 Marzec 2020 17:13
    Ocena lokaty
    10

    Przeczytałem poniższe opinie i stwierdziłem, że przecież lokata i tak jest chroniona przez BFG i jakoś ją założę. Cóż, nie udało się… mimo chęci i wielu prób poddałem się po 10. dniu komunikacji z tym bankiem. Formularz zgłosiłem przez internet, otrzymałem ekran z potwierdzeniem złożenia wniosku o lokatę i… nic się nie wydarzyło. Żadnego maila czy smsa. Po kilku dniach zadzwoniłem na infolinię. Pani poinformowała mnie, że powinienem przejść proces weryfikacji i odpowiedzieć na pytania dot. mojego zatrudnienia, pochodzenia pieniędzy, itd. Po przejściu tej procedury powinienem był już otrzymać niezbędne dane do zalogowania się do systemu i nr konta do przelewu. Po braku jakichkolwiek zmian w ciągu następnych kilku dni zadzwoniłem na infolinię ponownie. Tym razem okazało się, że brakuje skanu dowodu osobistego, który przecież załadowałem przy wypełnianiu wniosku przez formularz internetowy. Ale ok, przesłałem skan dowodu jeszcze raz. Dzwonię następnego dnia dowiedzieć się czy dotarł i czy jeszcze jest coś potrzebne. I… nie potrafią znaleźć mojego wniosku w systemie. Tak jakbym tej dyspozycji w ogóle nie składał. Nadmienię, że przy poprzednich kontaktach z infolinią zawsze odnajdywali mnie w systemie. Pani na infolinii powiedziała, że najlepszym sposobem byłoby udać się do oddziału i tam założą lokatę od ręki. Tak więc zrobiłem, ale w oddziale powiedziano mi, że mam zablokowaną kartotekę ze względów bezpieczeństwa. Pytając co to oznacza nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Aha, no i poinformowano mnie, że właściwie to jakiś wniosek jest, ale już wygasł i prawdopodobnie nie będę już mógł takiej lokaty założyć, bo to jest jednorazowa możliwość. Gdy zapytałem czy mogą to zweryfikować odesłano mnie na infolinię… Zwątpiłem…

    Pomocne(70) Niepomocne(4)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  4. Odpowiedz
    Mietek 1 Luty 2020 16:34

    W tym banku nikt chyba logicznie nie umie myśleć!!! Chciałem założyć dużą lokatę happy pro,dwa razy wysyłałem kopie dowodu i brak informacji.Po próbie zalogowania się wyskakuje informacja o nieoczekiwanym błędzie.Kilka razy czatowałem informując o problemie,pisałem na pocztę i bank ma mnie głęboko z tyłu.Konsultanci po długiej korespondencji odsyłają do infolinii bo niby nic więcej nie mogą.Dzwoniłem na infolinię dwa razy,porażka!!informują że nie mogą więcej nic powiedzieć bo rozmowa jest nagrywana i każą zadzwonić za kilka dni bo może w końcu ktoś(zapewne z informatyków )spowoduje bym mógł się zalogować i sprawdzić jaki jest status lokaty( czekam na podanie numeru lokaty)Trwa to już 2 tygodnie,pieniądze leżą w innym banku i nie zarabiają. Ewidentnie widać bank olewa swoich klientów przez ich niekompetencje straciłem już około dwóch stówek z tytułu braku odsetek.Paranoja!!!!Kuszą odsetkami a kiedy już chcesz założyć lokatę robią problemy.Myślałem proces zacząć od nowa lecz poprzedni wpis mi wiele wyjaśnił, to nie możliwe!!!!Po zalogowaniu się stałem się już ,,starym” klientem mimo że nie przelałem do banku żadnych pieniędzy(jest wymóg zrobić to w ciągu 5 dni} bo bank nie raczył wysłać mi numeru lokaty.Totalny brak logiki.Jutro zadzwonię po raz trzeci ma infolinię i raczej jestem pewny że nic się nie zmieniło a jeśli tak to pieniądze ulokuję w innym banku nawet na niższy procent dla zasady; KLIENTA NALEŻY SZANOWAĆ!!!!!!

  5. Odpowiedz
    andreas 23 Styczeń 2020 13:56
    Ocena lokaty
    10

    Niestety nie polecam po wypełnieniu wniosku czekałem parę dni na otwarcie lokaty – akceptację dowodu, interweniowałem dwukrotnie na infolinii bez efektu w końcu w 9 dniu zrezygnowałem i uwaga po ok. 2 godzinach przyszedł @ że założono lokatę.
    Jak tak to działa na wstępie strach pomyśleć co będzie po zakończeniu.

    Pomocne(82) Niepomocne(2)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  6. Odpowiedz
    Patryk 4 Grudzień 2019 16:09
    Ocena lokaty
    10

    Nie polecam. Obsługa beznadziejna i nielogiczna. Złożyłem wniosek online, ale nie dokonałem przelewu, więc lokata się nie uruchomiła. Przy drugim podejściu i nowym wniosku bank poinformował mnie, że figuruję już na liście jego klientów, więc nie jestem “nowy” i warunki lokaty nie obowiązują. Na pytanie jakim cudem jestem ich klientem skoro nigdy nie zawarliśmy żadnej umowy, pracownik banku odpowiedział “tak pokazuje system”. Mistrzostwo głupoty i niekompetencji :(.

    Pomocne(110) Niepomocne(26)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  7. Odpowiedz
    Jan 3 Sierpień 2019 17:52

    Idiotyzm z tymi dowodami . Bo czy dowód osobisty wydany w 2002 roku z terminem nieograniczonym , czyli bezterminowo , znaczy że posiadacze tego dowodu to już nie obywatele tego państwa ? Ktoś widocznie tak zakwalifikował te osoby , nie mając pojęcia , że dokument może być wydany bezterminowo . ZWYKŁA POLSKA GŁUPOTA

Dodaj swoją opinie

Twoja całkowita ocena

 

Porównaj wybrane konta
  • Porównywarka lokat (0)
  • Porównywarka kont osobistych (0)
  • (0)
Porównaj Teraz
0