Czy Konto Idealne w Idea Bank jest w 100% darmowe, tak jak w reklamach? Nie ma ukrytych opłat i haczyków? Warto założyć? Opinie klientów i nasza recenzja.
Idea Bank oferuje założenie taniego i funkcjonalnego rachunku osobistego, Może on usatysfakcjonować szczególnie tych, którzy lubią zarządzać swoimi finansami on-line i szukają jak najtańszego konta. Czy warto skorzystać z propozycji banku?
Konto Idealne – główne opłaty
Rachunek prawie nic nie kosztuje – opłaty za Konto Idealne są niskie. Poniżej skrócona tabela opłat Konta Idealnego:
Tabela opłat i prowizji
Za jego prowadzenie i otwarcie nie musimy nic płacić. Dodatkowo bezpłatne są wszystkie standardowe przelewy internetowe.
To, co wyróżnia ofertę Idea Banku, to promocja dotycząca przelewów natychmiastowych. Podczas gdy w innych bankach za taką usługę trzeba często srogo zapłacić, tutaj można uniknąć opłaty. Dwa pierwsze przelewy natychmiastowe są całkowicie darmowe. Zupełnie bezpłatne są także zlecenia stałe oraz polecenia zapłaty.
Czy Konto Idealne wiąże się jednak z jakimiś kosztami? Każda oferta ma swoje obostrzenia – tak jest również w przypadku Idea Banku. Klienci muszą płacić m.in. za:
- wypłatę z bankomatów począwszy od 6 transakcji w danym miesiącu kalendarzowym w wysokości 1% od kwoty transakcji (pierwsze pięć wypłat z dowolnego bankomatu w Polsce jest darmowych)
- przelewy dokonywane za pomocą bankowości telefonicznej i w oddziałach Idea Bank – 4,99 zł;
- przelewy europejskie – 3,99 zł w ramach bankowości internetowej oraz 4,99 przez telefon i w placówce;
- wszelkiego rodzaju wyciągi mają swoją konkretną cenę – za wyjątkiem bezpłatnego wyciągu w postaci historii operacji generowanej samodzielnie przez klienta.
Opłata za kartę
Do konta wydawana jest bezpłatnie karta debetowa MasterCard. Za jej obsługę także nie trzeba nic płacić. Za wydanie karty w trybie ekspresowym trzeba zapłacić 50 zł.
Warto zauważyć, że takie usługi jak zmiana PINu, zastrzeżenie karty, wydanie dodatkowej karty w miejsce zastrzeżonej są darmowe. Wypłata gotówki z bankomatów za granicą jest stała i wynosi 2% od transakcji (min. 10 zł).
A może konto bez karty?
Jeśli uważamy, że karta nie będzie nam potrzebna (konto będzie np. użytkowane jedynie do przelewów), możemy otworzyć Konto Idealne bez karty. Wtedy opłata za użytkowanie karty (jeśli np. zostanie wprowadzona w przyszłości) nie będzie nas dotyczyć.
Dodatkowe korzyści
Każdy posiadacz Konta Idealnego ma dostęp do szeregu usług. Przede wszystkim są one powiązane z systemem bankowości elektronicznej Idea Cloud. W głównej mierze usługi te dotyczą ofert związanych z pakietami kredytowymi lub oszczędnościowymi. Należą do nich m.in.:
Konto Zyskowne
Konto Zyskowne to stosunkowo wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe. Oprocentowanie środków na Koncie jest zmienne i wynosi od 1% w skali roku do 1,25% w skali roku w zależności od zdeponowanej kwoty. W wypadku dokonania w danym miesiącu transakcji bezgotówkowej kartą na łączną kwotę nie niższą niż 100 zł oraz wpływu na łączną kwotę nie niższą niż 1000 zł oprocentowanie na Koncie wynosi od 1,85% do 2,20% w skali roku w zależności od zdeponowanej kwoty na Koncie.
Konto Zośka
Konto Zośka to rachunek pozwalający dla wszystkich klientów indywidualnych zainteresowanych systematycznym i zyskownym oszczędzaniem. Jego oprocentowanie wynosi w promocji do 2,5% w skali roku.
Opinie końcowe: Konto Idealne w Idea Banku – wady i zalety
- 0 zł za podstawowe usługi (konto, karta, przelewy) bez żadnych warunków;
- wysokie oprocentowanie na kontach oszczędnościowych: Konto Zyskowne i Konto Zośka;
- przejrzysta bankowość internetowa, dopracowana aplikacja mobilna;
- wysokie opłaty za wypłaty z bankomatu od 6 transakcji w danym miesiącu kalendarzowym (1% od kwoty transakcji!)
To, co wyróżnia ofertę Idea Banku to prostota oferty i brak opłat za podstawowe usługi bankowe (0 zł: prowadzenie konta, obsługa karty, przelewy internetowe, wypłaty z bankomatów.). Bardzo łatwo zauważyć, czy w konkretnym przypadku rachunek się sprawdzi czy nie. Na pewno warto przemyśleć opcję założenia Konta Idealnego, jeśli w głównej mierze zarządza się finansami przez internet i nie ma się stałych, regularnych dochodów. Z rachunku powinni być zadowoleni ci, którzy liczą każda złotówkę i szukają najtańszego konta bankowego.
Idea Bank stawia także na nowoczesność, szczególnie w przypadku obsługi firm. Dzięki systemowi Idea Could można mieć stały dostęp do finansów, produktów i usług oferowanych przez podmiot. Dzięki platformie można np. szybko wystawić fakturę, sprawdzić płynność transakcji oraz przechować ważne dokumenty. Ciekawą opcją jest np. Mobilny Wpłatomat. Za pomocą aplikacji klient może ustalić godzinę i miejsce spotkania z pracownikiem banku, który dojedzie specjalnym firmowym pojazdem. W samochodzie znajduje się wpłatomat, który działa dokładnie tak jak te standardowe.
Propozycja wydaje się kusząca? Wielu klientów faktycznie sobie ją chwali, jednakże trzeba pamiętać o jednej kwestii. Wszystkie unowocześnienia wprowadzone przez Idea Bank są bardzo wygodne, ale… nie zawsze działają solidnie. Należy mieć na uwadze, że nowy system nie jest perfekcyjny i lubi się czasami „zawiesić”.
Opinie klientów
Jakie opinie Konto Idealne w Idea Bank ma wśród użytkowników? Czy rzeczywiście podstawowe usługi bankowe, jak podaje tabela opłat i prowizji są całkowicie darmowe? Czy zauważyliście jakie ukryte opłaty lub haczyki w tej ofercie? Polecacie Konto Idealne innym czy nie? Warto go założyć? Prosimy o wasze oceny, uwagi i opinie o Idea Banku w komentarzach poniżej.
Dla kogoś kto korzysta z usług bankomatu kilka razy do roku i ma swobodny dostęp do konta internetowego i transakcji internetowych oraz karty płatniczej to lepszego banku w Polsce NIE MA.
5 darmowych wypłat z bankomatu jest dość ograniczające ale jak się dobrze zorganizuje to również i to nie powinno stanowić przeszkody z korzystania z tego banku!
Moja uwaga skupiła się na tym banku kiedy Alior Bank podniósł horrendalnie ceny za podstawowe usługi.
Piszę tą opinię z perspektywy osoby odwiedzającej kraj kilka razy do roku.
Mam ten rachunek od 2013 r i jak dla mnie jest to najlepszy na cała Polskie jedynie to brak pokrycia ale do 1000000 euro to nie problem
Witam,
Korzystam z konta Idealnego od ponad roku i w tym czasie nie miałem większych problemów z tym bankiem. Proces założenia konta przez internet przebiegł bezproblemowo z opcją potwierdzenia przelewem 0,01zł. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie.
Z infolinii nie miałem potrzeby korzystać, więc w tym temacie nic nie powiem.
Aplikacja mobilna jest zaledwie poprawna. Mogła by być dużo lepsza. Jest jakaś taka mało przyjemna dla oka i ubogo wygląda. Dodatkowo lubi wyskoczyć błąd przy logowaniu od czasu do czasu.
Brakuje mi też BLIKA.
Idea Bank ma fajne konto oszczędnościowe Zośka Pro, przyzwoicie oprocentowane.
Bardzo dobre lokaty krótkoterminowe, najlepsze na rynku. Zakładanie ich jest banalnie proste z poziomu aplikacji mobilnej. Trzeba tylko zwracać uwagę na te samoodnawialne bo po odnowieniu procent jest znikomy. Tutaj nie ma jednak problemu bo można taką lokatę w każdej chwili zerwać bez konsekwencji poprzez aplikację mobilną.
Ogólnie konto oceniam pozytywnie. I myślę, że można je polecić śmiało osobom, które cenią sobie bezwarunkowy brak opłat za podstawowe czynności związane z użytkowaniem takiego konta.
Konto idealne ??? nie do końca idzie “dobra zmiana” czas przejść do nesta.
Wypłata gotówki – wypłata gotówki
z bankomatów w kraju :
0,00 PLN****/ 1,00% kwoty transakcji
****Opłata za pierwszych 5 transakcji zrealizowanych w danym miesiącu kalendarzowym wynosi 0,00 PLN. Opłata od 6 transakcji w danym miesiącu kalendarzowym w wysokości 1% od kwoty transakcji obowiązuje od 13 listopada 2018 r.
oiii !!!
nie polecam .
Świetny bank, wszystko darmowe, dwa przelewy ekspresowe w miesiącu za darmo i najlepsze lokaty. Mam konto od roku i bardzo polecam.
Nie można się doprosić o informacje dotycząca konta, np od 2 miesięcy nie mogę otrzymać zestawienia lokat na konkretny dzień,. Lokaty sa ok.
Niesamowicie nachalny bank jesli chodzi o wciskanie roznych produktow strukturalnych o watpliwej zyskownosci. Obsluga klienta tez pozostawia wiele do zyczenia: probowalam zrobic update swojego DO, ktorego waznosc wygasla, drogą telefoniczna i czekalam na oddzwonienie pracownika przez pare dni, a gdy w koncu do mnie oddzwonil – to na koncu dlugiej listy pytan i maglowania uprzejmie oznajmil, iz nie przeszlam pozytywnie weryfikacji i ze nie moga uznac mojego nowego DO. Postanowilam wiec zrezygnowac z ich uslug 🙁
Niestety założenie konta, które rzekomo da się założyć przez internet jest nieprawdą bo pomimo wysłania przelewu aktywacyjnego bank każe się uda do ich placówki w celu aktywacji konta.
Założenie konta idealnego graniczy z cudem. Tak jak się reklamowali przelałem ze swojego konta w innym banku 1 grosz na numer konta , który pszyszedł na mój adres email. Wszystko ładnie i pieknie. Za kilka godzin otrzymałem także zwrot tego 1 grosza na swoje konto z którego wysyłałem przelew aktywujący. No i zacząłem czekać. Wchodziłem co kilka godzin do ideacloud i nic, i tak przez 1 dzień. Zadzwoniłem na infolinie było to w piątek. Słodka Pani mi powiedziała, że sprawę przekaże do innego działu i że na pewno jeszcze dzis tj w piatek a najpóźniej w poniedziałem odezwie się do mjnie fachowiec. Czekałem jak dureń do [poniedziałku do 18. No więc zadzwoniłem ponownie na infolinię. Natsępna słodka Pani próbowała udowodnić mi że musiałem cos źle zrobić i że nie aktywowałem konta, troche mnie wkurzyła bo zwykły przelew to jednak potrafię zrobić. No to poprosiła mnie o weryfikację, pesel imiona srutu tu majtki z drutu, potem po dłu ższej przerwie powidziała tą samą śpiewkę jak jej koleżanka 3 dni temu, że sprawę przeslę do innego wydziału i że ktoś oddzwoni. Nie mam złudzeń , że nikt się nie odezwie. Tylko jak 3 lata temu namawiali mnie na lokatę strukturę oni to nazywali top giganci ale ja wiem że to b yło top frajerzy to dzownili 5 razy dziennie i nukali, że okazjamm że mistrzostwa europy w piołce, różne niestworzone rzeczy. No i dałem się nabrać, Przez 3 lata trzymali moją kasę niemałą za darmochę, i po trzech latach i miesiącu oddali dokładnie to co wpłaciłem na lokatę top frajerzy.
Jeśli chcecie sobie napsuć nerwów to polecam bez cienia wątpliwości , brak wiedzy i profesjonalizmu to ich domena
historia w rachunkach beznadzieja, wchodzą ze znaczącym opóźnieniem i trzeba szukać po datach a kto pamięta kiedy i gdzie płacił kartą , obsługa nie douczona i opowiadają rzeczy które mają się ni jak do rzeczywistości , kredyty to jest dopiero kanał warunki beznadziejne , nie dajcie się zwieść pierwszemu okresowi bo jest cud miód a później tylko płać i płacz.
Nie wiem jakie standardy obowiązują w tym banku, aczkolwiek na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że są bliskie lub równe zeru. Prawdopodobieństwo załatwienia sprawy poprzez infolinię graniczy chyba z cudem jakiego ja nie doświadczyłem. 23 marca złożyłem wniosek o otwarcie konta idealnego (głównie ze względu, na fakt, że klienci z kontem mają ciut lepsze oprocentowanie lokat) i tu zaczął się koszmar. Nie został wygenerowany nr rachunku bankowego, o który wnioskowałem. Wybrana przeze mnie forma aktywacji konta to przelew 0,01 zł, tylko jak go wykonać skoro nie zna się numeru. Przez blisko tydzień nikt, powtarzam nikt nie był w stanie rozwiązać sytuacji problemowej. Panie na infolinii jak nagrane, powtarzają to samo, że sprawa została przekazana do realizacji, że technicy pracują nad moją sprawą. Temat oczywiście traktują jako priorytetowy i każdego dnia wysyłają ponaglenia. W dodatku nie potrafią odpowiadać na pytania dotyczące szczegółowych warunków prowadzenia rachunków bankowych na rzecz Idea Banku. Szczegółowe pytanie i cyt. „yyyyy dobrze rozumiem, proszę chwileczkę zaczekać”. Bank, który stawia na rzekomą nowoczesność, zdalną obsługę, nie potrafi, rozwiązać sprawy najprostszej mogłoby się zdawać. Otwarcie konta w innym banku przecież to jest jedna wizyta i mamy załatwioną sprawę. Ciągłe czekanie n linii, odsyłanie, przełączanie rozmów tak wygląda obsługa w Idea Banku. W ogóle nie dziwią mnie oceny banku na poziomie 1,5 gwiazdki, wg mnie to i tak o dużo za dużo. Ja ze swojej strony zrobiłem tyle ile mogłem, teraz pozostało mi tylko rozpowszechnić i opublikować swój przypadek, ku przestrodze innych, potencjalnych klientów, którzy chcieli by się dać złapać w sidła niekompetentnego banku. Pozdrowienia darujmy sobie.
Mam w Idea Banku Konto Idealne od kilku miesięcy. Konto założyłem poprzez przelew z innego banku i nie było z tym żadnego problemu. Najważniejszą korzyścią konta są najkorzystniejsze na rynku lokaty. Innymi pozytywami to bezpłatne bankomaty w Polsce, zero jakichkolwiek opłat lub warunków do ich spełnienia, a także darmowe wpłatomaty na przykład w sieci Euronet. Czego chcieć więcej?
Części negatywnych opinii o ofercie banku zwyczajnie nie rozumiem. Ja nie miałem żadnych problemów związanych z założeniem czy korzystaniem z konta. Nigdy. Wystarczy umieć czytać. Tylko tyle. Z konta korzystam prawie od roku i mogę je polecić.
Z infolinii nie korzystałem, ale domyślam się że dzwonią tam ciężcy klienci nie pamiętający nawet kodu do swojego domofonu 😉
Idea Bank to zakład pracy chronionej. Najprostsze rzeczy ich przerastają. A więc było to tak.
Złożyłem wniosek w idea banku o wydanie karty debetowej we Wrocławiu na ul. Powstańców Śląskich 31.01.18 . Już tam pojawiły się problemy z drukowaniem, jak i z systemem, dlatego też poproszono mnie od odokończenie składania wniosku przez bankowość internetową. Dostałem sms następnie potwierdzenie złożenia wniosku w pliku pdf. Po maksymalnie 2 tygodniach, licząc dni robocze miałem otrzymać kartę. Nie otrzymałem.
Dzwonię więc na infolinię 21.02.18. Tam mi mówią, że jest coś nie tak z wnioskiem i najlepiej będzie jeśli udam sie do idea hub na ul. Świętego Mikołaja we Wrocławiu, a tam wycofam aktualny wniosek o kartę debetową i wystąpie z nowym, a następnie w placówce idea hub dostanę kartę od ręki.
Gdy już tam się znalazłem 22.02 powiedziano mi, że oni tego wniosku nie mogą wycofać, muszę to zrobić przez infolinię, a przecież wczoraj dzwoniłem na infolinię i mnie o tym nie poinformowano. Dzwonię więc na infolinię idea banku w asyście 3 pracowników ida hub na ul, Świętego Mikołaja i mówię, że jestem w placówce i chcę otrzymać karte debetową od ręki. Mówię, że chcę zrezygnować z aplikowania o kartę debetową, gdzie z wnioskiem o nią są problemy i chcę wystąpić z nowym wnioskiem o kartę debetową już w idea hub. Mówię wyraźnie , że chcę zrezygnować z karty debetowej o którą wnioskowałem 31.01 aby złożyć nowy wniosek o kartę w hub.
Mija kilka minut i jedna z pracownic hubu informuje mnie, że mój wniosek ma status wypowiedzenia i cała procedura potrwa kolejne 30 dni. Ja na to mówię, że słyszeliście, że mówiłem, że chodzi mi o rezygnację a nie wypowiedzenie, co pracownicy potwierdzili – cała trójka. Oczywiście próbowali to odkręcić, ale nic im z tego nie wyszło. Czyli kolejne 30 dni w plecy. W sumie będzie już 50, licząc od 31.01.
Wnioski:
W idea bank panuje niesamowity chaos, bylem w kilku oddziałach, więc jest to systemowy a nie przypadkowy, wielu prostych rzeczy nie potrafią załatwić lub nie mają uprawnień lub też odsyłają na infolinię, pojawia się zatem pytanie o sens istnienia hub i poziom wyszkolenia osób tam pracujących
Nie polecamm!!!
Nie terminowe przelewy środków z lokat, brak komunikacji.
Naciąganie na lokaty restrukturyzowane, które dają końcowy zysk 0,7%
Założyłam konto 1,5 roku poprzez przelew z innego banku. Wybrałam je ze względu na brak opłat przy podstawowych działaniach jak również najbardziej atrakcyjną ofertę lokat. Pod tymi względami sprawdziło się ono idealnie 🙂 Korzystam głównie przez internet, choć odwiedziłam raz oddział banku i moja wizyta w nim odbyła się bez zastrzeżeń odnośnie kompetencji pracowników.
Założenie konta przez kuriera to M A S A K R A!!!
Po dwóch miesiącach (!!!) od zlecenia C I S Z A!!! Zadzwoniłam i co usłyszałam? Że to M O J A wina, że dzwonię teraz!!!
W mailu nie informują, że hasło do bankowości internetowej otrzymane na numer telefonu działa tylko w aplikacji IdeaCloud, bo dla konsultanta telefonicznego to przecież tAAAkie oczywiste!!!
Odradzam!!!
Nie mam problemów ani z korzystaniem z konta, ani z robieniem przelewów, ani z dodzwonieniem się na infolinię. Może ktoś miał po prostu zły numer? 😉 Konto oceniam pozytywnie i uważam za jedno z lepszych.
Dwa razy próbowałam założyć konto przez internet przelewem. Żenada. I tak trzeba iść do banku. Po co piszą, że jest taka opcja nie wiem. U mnie skreśleni całkowicie
Polecane dla osób nie chodzących do banku i nie dzwoniacych na infolinię reszta ok
Mam Konto Idealne w Idea Banku od ponad 2 lat,jestem bardzo zadowolony,zero opłat za prowadzenie konta,przelewy robię sam przez internet do innych banków i też są za zero złotych,nawet swoim dzieciom i znajomym polecam to konto jak również Lokaty jakie oferują.
Polecam ten Bank każdemu kto umie liczyć swoje oszczędności i samodzielnie nimi dysponuje.Wystarczy się osobiście przekonać,a w razie nie zadowolenia konto można zamknąć i podziękować bankowi za współpracę,to nic nie kosztuje. Wystarczy nie być leniuchem.
Pozdrawiam Tomasz G. z Konina.
Szanowny Panie Stefanie,
jak już odpowiedzieliśmy w innym miejscu – przykro nam z powodu trudności jakie Pana spotkały oraz opisanej sytuacji. Procedury bezpieczeństwa mają na celu ochronę interesów naszych klientów. Abyśmy mogli odnieść się do odpisanej sprawy, prosimy o wiadomość na adres [email protected]. Wiadomość ta powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótki opis problemu, a także dopisek „e-Pomoc” w temacie.
Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z opisaną sytuacją.
Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji.
Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał – chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić – na przykład faktura.
Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył.
Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ?
Oczywiście przelew zrobiłem w innym banku i oczywiście nie było żadnych żądań.
Mam już konto w Idea Banku od roku. Największą zaletą są przede wszystkim niskie opłaty, a często właściwie ich brak. Na minus trzeba przede wszystkim zaliczyć niewielką liczbę bankomatów, choć akurat bank ten pozwala na darmowe wypłaty we wszystkich bankomatach.
Polecam mam u nich konto i jestem bardzo zadowolony tylko umowę podpisz przez kuriera bo autoryzacja przez przelew kuleje w tym banku.
Do momentu aż coś nie przestanie działać, może być nawet do przeżycia, bo niskie koszty itd
Z dnia na dzień, trzy tygodnie temu przestały mi działać autoryzacje sms i tak już zostało, mimo wielu prób kontaktu nie można liczyć na cokolwiek, zostaje tylko zmiana banku. Jedyny kontakt jaki udało się uzyskać, to przez FB, ale tam tylko “ładny uśmiech do złej gry”, czyli jest odpowiedz ale zero konkretnej pomocy.
Reasumując przez blisko miesiąc będę bez działającego konta osobistego, firmowego…i tylko jak najszybciej uciekać do konkurencji.
Szmelc nie bank.
Nikt nie potrafi nic załatwić. System internetowy ciągle się wiesza. Śmiech na sali…
nowy panel strony idea bank to porazka na telefonie nie mozna otworzyc tej strony . wymaga szybkiego internetu brak płatnosci pay .3 godziny czasu połączenia i nie mogłem się skontaktowac z biurem obsługi tylko z kims kto nic nie wie.
Nie wiem jak z kontem firmowym, ale osobiste odradzam.
Nowy system cloud to porażka, niby łatwy i pomocny, a tymczasem nic nie można znaleźć. Konto nie współpracuje z systemem PayPal, PayU ani żadnym innym temu podobnym.
Tną na oprocentowaniu na koncie oszczędnościowym, pomimo spełnienia wszystkich warunków oprocentowanie nie jest podnoszone, 4 razy składałem na to reklamacje, obiecano odezwać się jak tylko wyjaśnią sprawę, minęło 6 tygodni i nadal ani wyjaśnienia, ani należnych mi odsetek.
Konsultanci w banku nic nie potrafią załatwić, mają małe pojęcie o własnych usługach, przeciętny klient przychodząc do banku wie więcej o ich ofercie niż oni sami.
Liczba bankomatów tragicznie mała.
Zwykły przelew w 2 dni :/
Czy to konto jest naprawę “idealne” tzn. nie ma żadnych ukrytych opłat i prowizji?
Rok temu wpłaciłem do IDEA BANK dość poważną jak dla mnie sumę pieniędzy to była tzw.”Lokata z ubezpieczeniem”;. Po roku wyciągnąłem pieniądze, ale nie dostałem odsetek – minęło już 15 dni od zakończenia umowy. Dzwoniłem kilka razy do banku i zawsze odsyłali mnie z kwitkiem więc napiszę skargę przez UOKIK. Nie polecam.