Czy warto założyć konto firmowe Firma Plus + Idea Bank? Czy promocja z 300 zł premii za ZUS to nie jest przysłowiowa “ściema”? Gdzie są ukryte opłaty i haczyki? Opinie użytkowników i szczegółowa analiza tabeli opłat.
Jeżeli wydanie z użyciem płatniczej karty debetowej kwoty 400 zł nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu, wówczas za użytkowanie w podstawowym zakresie konta biznesowego „Firma+” nie zapłacisz ani złotówki przez pierwsze 24 miesiące. Dodatkowo możesz skorzystać z atrakcyjnej promocji „Plus za ZUS” – gdzie można zyskać nawet 300 zł premii tj 10% kwoty opłaconego ZUS przez 6 miesięcy od otwarcia konta (max. do 50 zł miesięcznie).
Dla kogo to konto firmowe?
Rachunek firmowy Idea Banku Firma to Ja jest przeznaczony dla wszystkich osób fizycznych, które posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą.
Opłaty
Konto Firma to Ja nie jest drogim kontem – opłaty za większość usług są niższe niż u konkurencji. Skrócona tabela opłat konta firmowego przedstawia się następująco:
Tabela opłat i prowizji
Zarówno otwarcie, jak i bieżące prowadzenie rachunku „Firma +” nie narazi jego posiadacza na ponoszenie jakichkolwiek opłat przez pierwsze 24 miesiące. Póżniej by uzyskać zwolnienie z opłąty za prowadzenie konta należy mieć aktywną kartę i wykonywać 1 przelew do ZUS/miesiąc).
Pozostałe koszta prezentują się natomiast następująco:
- Bezwarunkowe 0 zł za 5 wypłat w miesiącu w bankomatach oraz wpłaty za pomocą wskazanych na stronie internetowej banku wpłatomatów;
- 0 zł za przelewy wewnętrzne oraz internetowe przelewy zewnętrzne do innych banków;
- Darmowa realizacja stałych zleceń oraz polecenia zapłaty;
- Wolne od opłat przelewy międzynarodowe SEPA;
- Bezwarunkowo bezpłatne przelewy do US oraz Zus-u;
- 0 zł w przypadku aktywnego korzystania z karty debetowej (transakcje na minimum 400 zł), 8 zł dla nieaktywnych klientów;
- Bezpłatne wpłaty gotówki ww wpłatomatach (do 100 000 zł/miesiąc);
Karta płatnicza do konta
Razem z kontem „Firma plus” jego właściciel otrzymuje kartę płatniczą MasterCard, wyposażoną w funkcję płatności zbliżeniowych PayPass. Karta ta może być bezwarunkowo obsługiwana bezpłatnie we wszystkich bankomatach w Polsce, a w przypadku wypłat poza granicami kraju zapłacimy 2% od kwoty transakcji (minimum 10 zł). Karta płatnicza jest wydawana bezpłatnie, jednak aby być zwolnionym z opłat za jej użytkowanie, należy dokonać w ciągu miesiąca płatności bezgotówkowych na kwotę co najmniej 400 zł.
Dodatkowe korzyści
Założenie rachunku wraz z aktywacją usługi bankowości elektronicznej Idea Cloud zezwala na wzięcie udziału w promocji „Premiowanie za bankowanie”. Dodatkowym warunkiem jest także brak zewnętrznych wpływów w okresie ostatnich 3 miesięcy, a także przelewów na minimum 1000 zł/transakcji bezgotówkowych na minimum 400 zł lub przelewów do instytucji podatkowych i ubezpieczeniowych.
powrót do menu ↑Promocja Plus za ZUS
Do promocji “Plus na ZUS” można przystąpić w okresie od 3 lutego do 30 maja 2020 r. Pula rejestracji ograniczona jest do 1000 osób.
Aby przystąpić do promocji należy:
- otworzyć Konto FIRMA+ z kartą debetową i bankowością elektroniczną
- wyrazić zgody marketingowe,
- aktywować Bonus w systemie transakcyjnym Idea Cloud (zaproszenie do aktywacji bonusu jest ważne przez 14 dni od zawarcia umowy rachunku),
Miesięczna wartość bonusu za dany miesiąc stanowi 10% sumy Składek ZUS, maksymalnie 50 zł.
Bonus zostanie naliczony do 15 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po miesiącu, za który bonus został naliczony.
Warunki wypłaty bonusu: aktywne zgody marketingowe, aktywna karta debetowa, opłacony ZUS z konta FIRMA+.
Idea Hub
Idea Hub to nowoczesne placówki bankowe zaaranżowane w stylu kawiarni, z dostępem do wifi i podstawowego sprzętu biurowego.
Konto Zyskowne Biznes
Konto oszczędnościowe Zyskowne-Biznes: atrakcyjnie oprocentowane, nawet do 2,0% w skali rocznej.
Zakładanie konta firmowego w Idea Banku
Przedsiębiorca ma sporo możliwości pod względem sposobów na otwarcie rachunku. Może tego dokonać całkowicie drogą online, kontaktując się z konsultantem bankowym telefonicznie, podpisując umowę w obecności kuriera, a także składając podpis pod umową przedstawioną w placówce bankowej.
Założenie konta firmowego przez internet w Idea Banku jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić wniosek dotyczący otworzenia konta na stronie banku, a następnie podpisać umowę w najbliższej placówce banku bądź nawet w Twojej firmie, aby wszystkimi możliwościami oferowanymi w umowie cieszyć się już po upływie bardzo krótkiego czasu. Zawsze jednak warto bardzo dokładnie zapoznać się z podpisywaną umową, gdyż może ona zawierać szczegóły, które nie spotykają się z zainteresowaniem z Twojej strony lub ze strony Twojej firmy.
powrót do menu ↑Czy warto?
- 0 zł za prowadzenie konta przez 24 miesiące
- 0 zł za pierwsze 5 wypłat w miesiącu z dowolnego bankomatu w Polsce
- 0 zł za wpłaty i wypłaty gotówki w oddziale
- Nawet 300 zł premii w promocji “Plus za ZUS”
- 400 zł/miesiąc dosyć wysoki limit transakcji bezgotówkowych uprawniający do zwolnienia z opłaty za kartę
- darmowe wypłaty gotówki we wpłatomatach jedynie do kwoty 100 000 zł,
Konto firmowe założone dzięki możliwościom, jakie daje Idea Bank, wiąże się przede wszystkim z zerowymi opłatami za podstawowe opcje. Nic nie płacimy zarówno za założenie rachunku bankowego FIRMA PLUS (+), jak i za jego prowadzenie przez pierwsze 24 miesiące (później wykonując 1 przelew do ZUS w miesiącu), a także za wypłaty w bankomatach. Bezpłatne jest także wydanie karty płatniczej, jednak w tym przypadku spotykamy się z pewnymi ograniczeniami. Jeżeli tylko miesięczne transakcje dokonywane przy pomocy posiadanej karty przekraczają wartość 400 złotych, nie musimy się martwić o jakiekolwiek dodatkowe koszty. Jeżeli natomiast danego miesiąca nie przekroczymy danej sumy, trzeba liczyć się z koniecznością uiszczenia opłaty w wysokości 8 PLN.
Na plus także należy zaliczyć bezwarunkowo bezpłatne wpłaty poprzez wpłatomaty oraz bezwarunkowo wolne od opłat wypłacanie środków z użyciem bankomatów w Polsce.
Mając to właśnie konto w Idea Banku Brak nie zapłacimy nic za sprawdzenie oraz zmianę numeru PIN w bankomatach: u konkurencji takie procedury zwykle kosztują co najmniej kilka złotych.
Darmowe wpłaty gotówki w oddziale: ukłon w stronę nieco bardziej tradycyjnych klientów.
Dużym plusem oferty jest także możliwość otwarcia konta oszczędnościowego na atrakcyjnych warunkach.
Warta uwagi też jest promocja „Plus za ZUS”: nie dość, że konto jest praktycznie darmowe, to jeszcze zapłacą nam za aktywne z niego korzystanie.
Jeśli chodzi o wady rachunku, można by się jedynie przyczepić do stosunkowo trudnego do spełnienia warunku zwolnienia z opłaty za kartę płatniczą: 400 zł to kwota, której osiągniecie może być kłopotliwe dla przedsiębiorców dopiero rozkręcających własny biznes.
Opinie użytkowników
Prosimy o opinie, czy warto założyć konto firmowe Firma+? Czy Idea Bank jest przyjazny przedsiębiorcom tak jak wszędzie piszą? Czy opłąty w praktyce są tak niskie jak podane w tabeli opłat i prowizji Idea Banku? Prosimy o wszelkie wasze uwagi, komentarze i opinie poniżej.
Nie polecam !!! unikaj jak ognia. Zawiesza się ich strona internetowa, cały czas komunikat czerwony, że wystąpił błąd i znów wprowadzaj przelew od początku. Od paru tygodni nie można wybrać kontrahenta z książki odbiorców. Wysokie opłaty i prowizje od różnych czynności oraz przelewów w euro… Naliczają opłaty, za różne rzeczy później zadajesz pytanie za co to było to nie potrafią odpowiedzieć tylko oddają ci prowizję, czyli cały czas pilnuj czy cię nie oszukali. Kiedyś dawali premię premiowanie za bankowanie to trzeba było pilnować czy ją dali, jak nie to reklamacja i czekaj 30dni na rozpatrzenie. Nie polecam drogo, infolinia w niczym nie pomoże, a zapomniałem dodać, że robiąć przlew dla kontrahenta zagranicznego często wstrzymują pieniądze i każą wysłać im skan faktury, dramat…
Kiedyś lubiłem ten bank ale zmienił się. Unikaj jak Ognia!! Odchodzę z tego banku. Za wpłatę na własne konto pobierają horrendalne opłaty a przecież placówki w kraju mają tylko w niektórych dużych miastach. Bank generalnie się zwija bo nikt czegoś takiego nie kupi.Bankowość internetowa totalnie nieintuicyjna – spróbuj znaleźć wyciągi z kont o które musisz się dopominać i straszyć KNFem aby cokolwiek dostać a na sam koniec US rozliczy Ciebie za brak wyciągów a nie IDEABANK. Jak wejdziesz do placówki przed godziną zamknięcia ale jest inny klient i skończą z tym klientem po czasie otwarcia to Ciebie już nie obsłużą mimo tego że Ty byłeś na czas. W przerwach na obiadowych okienka tez zamknięte. W Warszawskiej placówce raz wszedłem do Ideabanku i przeszedłem wraz za innym obcym dla mnie klientem (jako świadek) niemal wszystkie pomieszczenia szukając jakiegokolwiek pracownika. Nie obawiali się, że przecież mogłoby im coś zginąć (np. dane klientów) bo tam stała jedynie drukarka a jedyny pracownik ukrył się w ostatnim pokoju i wyszedł do Nas po 35 minutach. Mamy filmik z telefonu komórkowego dotyczący szukania pracownika banku.
Byłem pracownikiem kilku banków, łącznie 8 lat. Widzę dużo negatywnych opinii wynikających przez brak zrozumienia zasad funkcjonowania “darmowego konta”. Nie składałem jeszcze reklamacji i nie mam kredytów w tym banku więc o tych opłatach i czasie realizacji wypowiadać się nie będę. Obsługa internetowa banku jest najlepsza z jaką miałem do czynienia. Dzięki współpracy z euronetem mają chyba największa sieć wpłatomatów w Polsce. Za obsługę konta firmowego nie zapłaciłem jeszcze złotówki, na plus również brak opłaty za pierwszy w miesiącu przelew elixir express.
MINUSY:
Moim zdaniem bank przetrzymuję pieniądze, przelewy wysyła z opóźnieniem (nie są to dni tylko 1 sesja ale dla mnie to akurat ważne)
Odkąd mają problemy związane z GetBakiem i aferą KNF pojawiły się też problemy z płynnością i wypłaty z bankomatów max 150 zł podczas jednej transakcji.
Konto traktowałem jako rezerwowe.
Wprowadzenie opłat 15zł na rachunku na którym brak ruchu jest kuriozalne. Jak ktoś zapomni na pewien czas o tym koncie to mogą mu urosnąć kosmiczne kwoty
Utrudnienia w rozwiązaniu umowy.
Ogólnie pułapka. Zwabić i złapać na opłatę
Konto w banku od 4 lat. I jest to ostatni miesiąc. Klient to wróg. Na odpowiedź na reklamacje czekam ponad 2 lata. Obsługa klienta poniżej dna. Brak koszyka przelewów – każdy trzeba osobno potwierdzać. Od miesiąca nie można ustawić przelewu w datą przyszłą jak przekracza AKTUALNE saldo – od miesiąca bank weryfikuje sprawę! Brak oddziałów, a jak już jest, to sami debile – nie potrafią sprawdzić, dlaczego karta nie została dostarczona i czy w ogóle został wysłana.
Korzystam z tego konta od września 2017 i do tej pory nie miałem żadnego problemu. Bankowość elektroniczna przejrzysta i intuicyjna. Nie ma się do czego przyczepić. Promocja na start za otwarcie również wypłacana przez 12 miesięcy bez żadnych problemów.
Od 10.2018 zmienili warunki dla wplat np. Bez aneksowania umow jedynue przesylajac informacje na portalu .
Wplaty darmowe we wplatomatach jedynie do kwoty 100k mc, pozniej prawie 0.5% dzis od wplaty 20 k skasowali mnie blisko 90pln hih
Wiec podziekuje za wspolprace
NIE POLECAM
Premii nie dostałam z powodu “Zalogowania się w niewłaściwym czasie na konto”
Pieniądze księgują się z niemal 2 tygodniowym opóźnieniem, znikają, pojawiają się ponownie – ogółem straszny bałagan.
Dziś zauważyłam że ściągnięto mi z konta 28 zł – Pani na infolinii nie była w stanie mnie poinformować dokładnie dlaczego – zasugerowała że może to być prowizja za wypłaty z bankomatu (które miały być bezwarunkowo bezpłatne!), która weszła w życie 1.11 (żadnej informacji o tym nie otrzymałam) W tym tygodniu zamykam konto i wszystkim odradzam współpracę z tym bankiem.
Co mogę napisać. raczej mało pozytywów. Częste błędy, testowanie systemu na żywym organizmie a teraz maksymalne opłaty za przelew (w tym online) 4,99, choć w umowie mam 0,00. Informują że wiedzą o problemie, ale informacji dalszych brak a kasa z konta firmowego znika. To już ostatni gwoźdź do trumny i zmiana konta.
Jako ponad dwu letni użytkownik i klient Idea Banku postanowiłem napisać co myślę.
Ogólnie bank zły brak opłat jest niezaprzeczalnym atutem, lecz niestety system tranzakcyjny przez telefon to porażka na maksa, trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości.
Napiszę krótko, należny ten bank omijać jak najszerszym łukiem.
Pieniądze znikają z konta, brak odpowiedzi na reklamacje i próby wyjaśnienia sytuacji. Do tego kultura osobista pracowników pozostawia wiele do życzenia (Kraków ul. Sukiennicza).
Wyjątkowo nieprofesjonalny bank. Nie potrafią założyć konta i każą czekać, aż im się zaktualizuje oprogramowanie (od zgłoszenia do założenia miałoby upłynąć ponad 8 dni!). Parodia! Założyłem w innym banku bez problemu i po 12 godzinach działa. Teraz jest problem, aby zlikwidować Idea Cloud, bo nie odpowiadają na e-maile a dodzwonić się na ich infolinię jest awykonalne! Tylko kasę za połączenia straciłem. Nie polecam tego banku. Niech najpierw zatrudnią informatyków z prawdziwego zdarzenia, zrobią porządne oprogramowanie a potem świadczą usługi bankowości internetowej.
Naprawdę często zdarzają się niezapowiedziane przerwy techniczne. Rzadko wszystkie funkcje bankowości internetowej działają; błędy wyskakujące w trakcie dowolnych operacji to w tym banku codzienność. Było dobrze dopóki nie powstało “Idea Cloud” – próba zrobienia z bankowości internetowej kombajnu do wszystkie to wyraźnie zły pomysł, a przynajmniej na pewno pomysł, który przerósł Idea Bank.
Oferta konta Firma to ja wygląda bardzo interesująco. Niestety założenie konta przez internet po prostu nie działa (przynajmniej w zalecanej przez konsultanta opcji najszybszej; z dokonaniem przelewu 1-go grosz z własnego konta w celu importu danych). Po przejściu kolejnych kroków podczas składania wniosku następuje generowanie wniosku i na e-mail powinna przyjść informacja z loginem i nr konta do przelewu 1-ego grosza…. niestety system nie zadziałał … Z informacji od konsultanta wynika, że jedyny sposób na rozwiązanie problemu to bezpośredni kontakt w placówce… (jestem z Grudziądza najbliższa placówka Toruń, Bydgoszcz, czyli ok. 70km). Stwierdziłem że być może źle wprowadziłem maila i powtórzyłem operację – z automatu dostałem maila od banku (czyli jednak był poprawny) że wniosek nie został zaakceptowany (prawdopodobnie dlatego, że jednak dane zapisały się w systemie przy pierwszym wniosku) i mam się skontaktować z konsultantem, który ponownie poinformował mnie o konieczności bezpośredniego kontaktu w placówce….
Jak dotąd nie mam z nimi żądnych problemów. W mojej ocenie zalety zdecydowanie przykrywają wady, zwłaszcza w okresie promocyjnym, w którym coś tam można jeszcze na koncie zarobić.
Największą wadą jest słaby system transakcyjny. W swoim czasie podczas kilkunastominutowej sesji potrafiłem dostać trzy błędy, w tym dwa które zmuszały mnie do przelogowania się. Odnoszę jednak wrażenie, że te problemy występują coraz rzadziej – w ostatnim tygodniu nie trafiłem na żadne. Sam system i jego funkcjonalność może i jest słabsza niż u konkurencji, ale do podstawowych czynności nadaje się dobrze.
Zalety zostały już wymienione w analizie konta, więc nie będę powtarzał. Dodałbym jedynie atrakcyjnie (w stosunku do innych tego typu produktów na rynku) oprocentowane konta oszczędnościowego w okresie promocyjnym (2,8% do 10k zł – można założyć trzy takie konta) oraz jedne z najlepszych dostępnych lokat.
Czytam poniższą opinię i trochę mnie to dziwi, bo nie zdarzyło mi się, żeby mi nikt nie odpowiedział przez tyle dni.
Zwabiona promocją 600 pln premii rocznie za założenie konta i skorzystanie z usługi księgowości Tax Care zdecydowałam się podjąć współpracę właśnie z nimi. Mimo spełnionych warunków premii nie otrzymałam, moje reklamacje tego faktu są od tamtej pory NADAL rozpatrywane przez bank, nie ma znaczenia, czy kontaktujesz się z infolinią czy też oddziałem – wszędzie mówią zgodnie, że problem rozumieją, rejestrują i należy czekać na odp. max. 30 dni, po czym mija 30, 50, 100 i cisza.
Przelewy nie działają, ale TAKŻE taka reklamacja nie może być załatwiona pozytywnie dla klienta nawet w przeciągu deklarowanych 30 dni – gdy sam TEN fakt reklamujesz, masz gwarantowane czekanie na CISZĘ w eterze od NOWA.
Nie dbają i nie szanują klienta za grosz. Mimo, że interfejs zachęcający, na interfejsie i głośno krzyczącej reklamie o nieprawdziwych treściach profesjonalizm się kończy. Przenoszę główne konto firmowe do innego Banku.
Chodzę po forach z opiniami i szukam banku wiarygodnego,godnego uwagi, gdzie mógłbym z zaufaniem otworzyć konto i co się okazuje ? W każdym banku jaki napotkałem traktuje się swoich klientów jak kozła ofiarnego,którego na każdym kroku próbuje się wydoić choćby złotówkę .
Pamiętam czasy PRL-u za których w PKO miałem swoje konto,gdzie oprocentowanie środków konta ruchomego wynosiło 3% i mogłem wpłacać i wypłacać każdą dowolną kwotę w/g mojego uznania a nie uznania banku. Natomiast oprocentowanie lokaty krótkoterminowej wynosiło 7%. Za nic bankowi nie musiałem wówczas płacić jak to ma teraz miejsce . To bank był zadowolony ,że gromadziłem u nich niemałą kwotę.
Jak czytam teraz na forach, to banki są Panami naszych pieniędzy. Banki decydują o tym ile i w jakiej formie mogę dysponować swoimi oszczędnościami. Banki pobierają ode mnie opłatę, gdy chcę swoje pieniądze wydać z konta na swoje potrzeby itd.itd.
– Wydaje mnie się ,że coś tu nie tak z tymi bankami . Tym bardziej ,że oprocentowanie moich pieniędzy w bankach jest dzisiaj symboliczne . W związku z czym dochodzę do wniosku ,że lepiej pieniądze posiadać przy sobie i dysponować nimi o każdej porze dnia i nocy w każdej chwili bez ponoszenia żadnych kosztów stresu z tym związanego .
Ja mam Firma to ja i jestem zadowolona. Nie ma żadnych dodatkowych opłat. No i całkiem fajną premię dają, do 50 zł miesięcznie.
No o to chodzi, że niekoniecznie dają.
Ja mam konto Firma To Ja praktycznie od początku działalności i nigdy nie miałem problemów ani z kartą, ani z przelewami.
Konto firmowe Idea Banku jak najbardziej ok, darmowe przelewy do ZUS i US, 0 zł za prowadzenie konta, miła odmiana po moim poprzednim koncie w innym banku, za które płaciłam prawie 40 zł miesięcznie. Dostęp internetowy bardzo intuicyjny w obsłudze i sprawnie działa.
Konto firmowe rejestracja przez kuriera 12 dni!
Powiadomienia mailowe wprowadzające w błąd. zmiana limitów na karcie 2 dni!!!
Wypłata w oddziale prowizja, wypłacić musiałem bo klient czekał na gotówkę.
Mimo darmowej karty bowiem tam wszystko trwa irracjonalnie długo.
Reklamacja odrzucona z automatu bo klient jest zawsze winny.
łatwo tak napisać, że Idea Bank to zdziercy… Może jakieś konkrety? Bo na razie wygląda to na czarny PR albo frustrację niezadowolonego klienta. Co do Idea Banku to tylko u nich doceniono mój biznesplan i przyznano mi kredyt. W innych bankach słyszałam tylko “Niestety, ale nie udzielimy kredytu”.
Mam to konto firmowe z premią od kilku miesięcy. U mnie wszystko gra, na szczęście.
Przykre to ale prawdziwe. A tak sie fajnie zapowiadalo…
Mam tam jedno z kilku kont i jedyne co rzeczywiscie fajnie dziala to karta kredytowa.
Nic poza tym.
Mam tez tam kredyt i tutaj… tutaj mozna dlugo rozprawiac.
Ogolnie lepiej u nich nie brac kredytow. Gdziekolwiek gdzie dadza, ale nie w ideabank.
Miałem w tym banku kilka fajnych lokat. Nie mogę zgodzić się, że tylko karta. Kredyt miałem jeden, spłaciłem i z głowy. Nie obraź się, ale zwykle na kredyty narzekają ci, co mają problemy ze spłatą. Może po prostu się z bankiem dogadaj?
Idea Bank dla mnie numer jeden, nie mam opłat za prowadzenie rachunku, nie płace za przelewy, mogę przechowywać tam dokumenty firmowe i korzystać z mobilnego wpłatomatu, co dla mnie jest niezłą opcją, bo nie muszę z gotówką biegać do banku, a w moim biznesie to głównie nią się operuje.
Witam!
Założyłem konto w czerwcu, do tej pory czyli do października nie otrzymałem żadnego bonusu, na temat którego toczyła się rozmowa na początku zakładania konta.
Specjalnie czekałem 3 m-ce żeby dać im czas na przemyślenie sprawy.
W dniu dzisiejszym tj. 2016-10-03 złożyłem reklamację oraz zagroziłem rozwiązaniem umowy.
Poinformuję o przebiegu procesu reklamacji.
Pozdrawiam i na ten moment nie polecam!
@FILIP, jeśli masz ten bonus w umowie, to bez problemu Ci uznają w reklamacji, bo niby dlaczego nie? Raczej nie robią problemu z takimi tematami. 😉
A do tematu – mam to konto i jestem zadowolona, bo nie generuje mi żadnych dodatkowych opłat. Wygoda z wpłatomatem też na plus.
W miesiącu sierpniu złożyłem wniosek internetowy na założenie konta firmowego z debetem. Oddzwonili na drugi dzień celem “SZYBKIEGO” załatwienia sprawy. Dokumenty wysłane miały być następnego dnia. Minęły 3 TYGODNIE a ja żadnych dokumentów nie otrzymałem. W 4 tygodniu otrzymałem do podpisania ale jak się okazało nie takie warunki jakie były ustalone przez telefon. W okresie owych 3 tygodni wysłałem około 12 wiadomości do “mojego opiekuna” i na skrzynkę banku z prośbą o szybki kontakt. NIKT SIĘ ZE MNĄ nie skontaktował. Ocenę Banku pozostawiam Wam.
Miało być konto Firma to ja z premią 900+.
Minęły dwa miesiące od założenia konta a ja dalej czekam na przeniesienie na platformę Idea Cloud aby móc korzystać z premii. W między czasie z 900+ zrobiło się 600+ a pewnie zanim się doczekam przeniesienia wszystkie premie ulegną zakończeniu – podobno mają problem z “migracją kont” – ale co mnie to obchodzi. Kontakt – był bardzo dobry w momencie zakładania konta – po założeniu – dramat
@kerr, ja też trochę czekałem zanim mnie migrowali, ale koniec końców “mamy to” i wszystko jest w porządku. Trzymam kciuki, a Tobie radzę odzywać się do nich i pytać. Z doświadczenia wiem, że to daje najlepsze skutki.
A do tematu – moim zdaniem zawsze gdy wpada jakaś dodatkowa kasa, to warto.
Dla mnie to nie Idea Bank tylko Idealny Bąk, po którym został smród i niesmak. Miałem konto firmowe, które nie zamknąłem. Po prawie 3 latach otrzymałem wezwanie do zapłaty na kwotę powyżej 2 tys. zł. Niestety pierwsze ! i jedyne wezwanie. Jak się okazało to były koszty prowadzenia konta. Tylko dziwne, że jak się logowałem na konto, to nie było nic na debecie. W zestawieniu nie było żadnych kosztów, jak w normalnym banku (np. mBank), naliczanych z miesiąca na miesiąc. Dla mnie to świadczy o bankach i ich kulturze.. W końcu mamy czasy w których trzeba być nieufnym i podejrzliwym wobec wszystkich. Wystarczy tylko chcieć, a nie być pazernym. Przykład procedury Raiffeisen Polbanku, który już przy zadłużeniach na kwotę 40-100zł wysyła pierwsze monity, zaś im przedział ten wzrasta monity są wysyłane nawet 2 x w miesiącu.Takie płytkie myślenie, ale efekt taki, że więcej z tym bankiem nie chce mieć do czynienia.
Cóż,
dałem się skusić na darmowe konto, a dodatkowo miał być zwrot 50 zł za założenie konta. Darmowe jest to fakt, ale to 50 zł to na razie fikcja. Do tego system bankowości internetowej to PORAŻKA. Nie widziałem gorszego. Zrobienie przelewu z odroczonym terminiem płatności przekracza moje zdolności informatyczne. Wkurzam się na maksa, kiedy mam coś zrobić na stronie tego banku
Odradzam. Dam im jeszcze dwa miesiące szansy a póżniej wezmę się za poszukiwanie kolejnego banku
Nabrałam się na promocję +900. Już po założeniu konta okazało się, że jest ograniczone tyloma warunkami, że się nie załapałam! No nic, trudno. Zaraz potem niesłusznie pobrano mi z konta pewną kwotę. Mała była jakieś 2-3 zł ale sprawe chciałam wyjaśnić. Na infolinii zostałam poproszona o odpowiedzi na 20 (sic!) pytań, nie przesadzam, aż wypaliłam do gościa czy numer buta tez mu podać. Po odpowiedziach okazało się, że… weryfikacja negatywna! Aby więcej nie dzwonić poszłam do oddziału, ale miła, bardzo młoda pani, poinformowała mnie, że niestety mi nie pomoże bo nie ma w systemie dostępu do wszystkich danych i operacji na moim koncie i ze muszę zadzwonić na infolinię. Zrezygnowałam, niech sobie wsadzą moje 2-3 zł.
Kolejną sprawą, która mi się wybitnie nie podoba to długość księgowania przelewów. Przelew przysłany dnia poprzedniego dochodzi dopiero po 14:30!!! W dzisiejszych czasach to bardzo długo!. Sesja 10:30 jakby nie istniała. Nie polecam!
Witam nabrałem sie na konto firma to ja +900 zł. Przed podpisaniem umowy miałem konta techniczne z lokatami w ideabanku, podczas rozmowy z konsultantem Pani zapewnila mnie ze to nie bedzie problem i optrzymam obiecana promocje. Po podpisaniu umowy okazalo sie jednak iż na moim koncie jest dostepny jedynie stary system tranzakzyjny o nowy (ideacloud) musiale sie prosic przez 1,5 miesiaca, za kazydm razem obluga ideabanku mowila mi ze propocja mi nie przepadnie wiec czekalem spokojnie. Jak juz otrzymalem dostep do ideacloud okazalo sie iz uchwalili nowy reulamin a ja juz podczas tych 2 miesiecy od podpiasnia umowy zrobilem przelewy z konta wiec NIE PRZYSLUGUJE MI PROMOCJA!!!!
@Mariusz, na moje oko wystarczy reklamacja albo… rozmowa i dogadanie się. To naprawdę przyjazny bank jest.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia z tą promocją, to nie mogę powiedzieć niczego złego – mam same pozytywne. Spełniam warunki, więc i premia do mnie trafia.
Mariusz, faktycznie na migrację do Idea Cloud trochę się czeka, również czekałem.
Natomiast sytuacja z promocją dziwna, zgłosił bym reklamację. Jeżeli podpisywałeś na umowie promocję to konsultant powinien to odkręcić.
Witam serdecznie wszystkich na tym forum.
potrzebuję znaleźć sposób na płynność finansową w firmie no i natknąłem się na promocję w idea banku zastanawiam się jednak ponieważ opinie o Idea Bank nie są pozytywne czy ktoś skorzystał z tej opcji ?
Proszę o opinie