Czy warto założyć VeloKonto w VeloBanku? Jakie są opłaty? Ile kosztuje karta? Jak zyskać 50 zł w promocjach i 8% na koncie oszczędnościowym? Opinie i recenzja konta.
VeloBank to najmłodsza marka na bankowej scenie. Pojawiła się na niej pod koniec września. Instytucja powstała wskutek przymusowej restrukturyzacji Getin Banku. Przeniesiono do niej m.in. wszystkie depozyty organizacji kontrolowanej przez Leszka Czarneckiego. Nowy podmiot jest uczestnikiem systemu ochrony depozytów BFG.
Podstawowym rachunkiem bieżącym w ofercie VeloBanku jest VeloKonto. Pod względem cenowym to jeden z lepszych ROR-ów.
Jako klienci Velo Banku zyskujemy też dostęp do atrakcyjnej oferty depozytowej. Proponowane na lokatach i konta oszczędnościowych oprocentowanie należy do najwyższych na rynku.
Opłaty
W ofercie VeloBanku znajdziemy m.in. rachunki bieżące. Flagowym produktem jest VeloKonto. Występuje ono w kilku wariantach:
- podstawowym,
- dla młodych (18-26 lat),
- Junior (13-17 lat),
- dla obywateli Ukrainy.
Wersje różnią się zakresem darmowych usług.
Tabela opłat i prowizji
Podstawowe VeloKonto prowadzone jest bezpłatnie. Bank nie pobiera też opłat za zwykłe przelewy internetowe ani na telefon (w ramach Blika).
Obsługa karty debetowej Mastercard kosztuje 7 zł miesięcznie. Z opłaty zwalnia wykonanie plastikiem albo/i Blikiem pięciu transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty w miesiącu.
Wykazując się taką aktywnością, zyskuje się też bezprowizyjny dostęp do obcych bankomatów w kraju. Standardowo każda wypłata w maszynie innej niż Planet Cash kosztuje 5 zł. Ograniczenie można obejść, używając do wypłaty Blika.
Promocja 50 zł na start
Każdy nowy klient, który otworzy tam konto osobiste i spełni dodatkowe warunki, ma szansę zyskać do 50 zł w gotówce i nawet 8% na koncie oszczędnościowym.
W tym celu nalezy wziąć udział w programie poleceń. Dzięki niemu, nowy klient (osoba polecana), może zyskać 50 zł za otwarcie konta osobistego, wpisanie kodu polecenia (można wykorzystać nasz kod: QPG7S4 ) i trzykrotne zasilenie konta kwotą. min. 2000 zł.
Szczegółowa analiza promocji została przedstawiona tutaj.
powrót do menu ↑Oprocentowanie
Bonusy za rejestrację karty i otwarcie ROR-u to nie koniec benefitów czekających na nowych klientów VeloBanku.
Velo Bank należy do grona tych instytucji, które mają najlepszą ofertę depozytową. W ramach niektórych produktów bank proponuje bowiem odsetki na poziomie 8% w skali roku. Obecnie to wyższe stawki na rynku. Będąc posiadaczem Konta VeloBanku w łatwy sposób możemy skorzystać z następujących produktów:
Nazwa produktu | Oprocentowanie | Kwota maks. | Okres | Warunki |
---|---|---|---|---|
Elastyczne Konto Oszczędnościowe |
Nowi klienci: 8% do 100 tys. zł 6,0% od 100 tys. zł do 400 tys. zł Obecni klienci: 5,8-6,5% |
400 000 zł | 3 miesiące |
|
VeloSkarbonka |
6,5% | 3 000 zł | do odwołania |
|
Lokata na nowe środki |
4.8% - lokata 3m
5.0% - lokata 6m 4.6% - lokata 12m |
3 x 190 000 zł | 3, 6 lub 12 miesięcy |
|
Lokata mobilna na start |
7,0% | 50 000 zł | 2 miesiące |
|
Lokata Rentierska |
3,5% | 18, 24 i 36 miesięcy |
|
Nowi klienci mogą skorzystać z promocji konta oszczędnościowego na nowe środki. Tutaj promocyjne oprocentowanie naliczane przez trzy miesiące i wynosi 8% w skali roku do 100 tys. zł i 6,0% w skali roku dla nadwyżki od 100 tys. zł do 400 tys. zł
Oferta dostępna jest też dla obecnych klientów – 5,8% do 400 tys. zł. Obecni klienci mogą również zyskać wyższe oprocentowanie (6,5% w skali roku) pod warunkiem, że w danym miesiącu wykonają min. 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIK z konta osobistego
Jeszcze więcej, bo nawet 3 x 180.000 zł, można zdeponować na lokacie na nowe środki, która trwa 3, 6 i 12 miesięcy. Jej oprocentowanie wynosi od 4,6% (dla lokaty 12 miesięcznej) do 5,0% (dla lokaty 6 miesięcznej). Oferta dostępna jest też dla obecnych klientów.
W Velo Banku znajdziemy też lokatę mobilną na start na 7%. Z tym że można założyć ją tylko raz poprzez aplikację mobilną. Maksymalna kwota dwumiesięcznego depozytu to 50.000 zł.
powrót do menu ↑VeloSkarbonka
VeloBank należy do tych instytucji, które udostępniają rachunek typu smart saver. Nazywa się on VeloSkarbonką. To konto oszczędnościowe służące do automatycznego odkładania drobnych sum.
Tutaj odbywa się to poprzez zaokrąglanie płatności kartą debetową do pełnych kwot. W zależności od wyboru klienta jest to: 1 zł, 5 zł albo 10 zł. Ustawienia można zmienić w każdej chwili, np. w bankowości elektronicznej.
Przykład. Wybieramy zaokrąglenie do 1 zł. Wydajemy 18,79 zł. Zatem po transakcji z ROR-u system pobierze 19 zł, z czego 0,21 zł trafi na konto VeloSkarbonka.
Pieniądze w VeloSkarbonce są oprocentowane na 6,5% w skali roku. Z tym że dotyczy to kwot do 3000 zł.
Pełna analiza VeloSkarbonki dostępna jest tutaj.
powrót do menu ↑Bankowość internetowa
VeloBank korzysta jeszcze z rozwiązań przejętych od Getin Banku. Jednak rozwija istniejący system transakcyjny.
Bankowość internetowa nie odstaje od rynkowych standardów. Z jej poziomu można zamówić podstawowe produkty (ROR, konto oszczędnościowe, rachunek walutowy) czy złożyć dokumenty w ramach programu „Rodzina 500 plus”.
Po jego ostatniej aktualizacji klient widzi wszystkie produkty na głównym ekranie. To sprawia, że może szybko zorientować się w stanie swoich finansów.
Bankowość internetowa VeloBanku zapewnia dostęp do Profilu Zaufanego i usługi mojeID. To narzędzie służące do potwierdzania tożsamości w internecie. Można dzięki nim załatwić różne sprawy w urzędach (np. złożyć wniosek o 500 plus) oraz zawierać umowy z firmami (np. ubezpieczenia albo na dostawę energii) bez wychodzenia z domu.
Jednym z modułów systemu transakcyjnego jest kantor online. Można w nim wymieniać waluty przez całą dobę oraz podpinać rachunki walutowe do karty płatniczej w PLN. Drugie rozwiązanie pozwala na realizowanie transakcji w EUR, USD, GBP i CHF bezpośrednio w ciężar konta walutowego (po wcześniejszym zapewnieniu odpowiednich środków) i bez konieczności wyrabiania dodatkowego plastiku.
powrót do menu ↑Aplikacja mobilna
Na razie klienci Velobanku korzystają aplikacji mobilnej przejętej po Getin Banku. Nowa ma się pojawić pod koniec I kwartału 2023.
Jej użytkownicy mają do dyspozycji kilka systemów płatności mobilnych. Poza Blikiem są to:
- Google Pay,
- Apple Pay,
- Garmin Pay,
- Swatch Pay.
Ponadto klienci mogą w aplikacji kupić bilety parkingowe i na przejazd komunikacją miejską. Potwierdzą w niej przelew lub inną operację wykonywaną na komputerze (autoryzacja mobilna). Dzięki temu nie będą musieli przepisywać kodów SMS, robiąc zakupy online.
Wady? Tą największą jest chyba brak przelewów na numer telefonu. Co prawda użytkownik aplikacji może zlecić transfer ekspresowy, ale zapłaci za niego zgodnie z cennikiem, czyli 5 zł.
powrót do menu ↑Czy warto?
- do 8% na koncie oszczędnościowym przez 3 miesiące,
- 50 zł za założenie konta z użyciem kodu polecenia,
- 0 zł za prowadzenie konta, przelewy, kartę przy 5 transakcjach bezgotówkowych w miesiącu
- stosunkowo drogie przelewy w placówce banku (5,99 zł)
VeloKonto to ROR, który można polecić różnym grupom klientów. Pierwszą z nich są osoby potrzebujące darmowego w utrzymaniu konta osobistego z bezpłatnym dostępem do wszystkich bankomatów. To zyskują pod warunkiem wykazania się minimalną aktywnością (pięć transakcji bezgotówkowych kartą albo Blikiem w miesiącu).
Z konta w VeloBanku zadowoleni będą również poszukiwacze atrakcyjnie oprocentowanych depozytów. Tutaj mogą liczyć na najwyższe stawki na rynku.
Narzekać nie będą także klienci stawiający na nowoczesne rozwiązania w zakresie finansów. W VeloBanku mają do dyspozycji najpopularniejsze systemy płatności mobilnych.
Do tego łącząc promocje VeloBanku, można zyskać do 50 zł. Warunki ich otrzymania są proste do spełnienia (wpisanie kodu polecającego, wpływ 2000 zł przez 3 kolejne miesięcy).
Czy ten kod polecenia QPG7S4 jest nadal aktualny i można go wykorzystać w celu zdobycia tych 50 zł za założenie konta?
Tak kod QPG7S4 jest aktualny i ważny od 1 grudnia 2024 do 28 lutego 2025 roku. Do tego czasu można z niego korzystać.
Ja założyłam, w porzadku dostałam zwrot tak więc polecam .
Polecam VeloKonto w promocji. Otworzyłam konto 15 grudnia i wszystko jest zgodne z obietnicami. Otrzymałam odsetki na konto, zwrot za zakupy po dwóch dniach roboczych. Trzeba tylko dopilnować odznaczenia zgód marketingowych. Na szczęście nie wiąże się to ze spamem, czy niechcianymi telefonami. Jak na razie wszystko jest w porządku.
jak teraz zarejestruje konto tj. sierpień
to dalej obowiązuje przez 6 miesięcy zwrot 10% transakcji tj. czyli do lutego 2024 będą zwracać %?!
Bankowość elektroniczna ma irytujące błędy i w opiniach dot. aplikacji to się powtarza, więc nie jest to jak stwierdził bank problem tylko u mnie. Błędy to:
1. W aplikacji notorycznie resetują się skróty na głównym ekranie, więc odpalasz, a tam biały ekran i musisz wszystko konfigurować od nowa (zobaczcie opinie w appstore lub google play)
2. Jeśli klikasz w bankowosci internetowej “ponów przelew” to w formularzu brakuje numeru konta, czyli funkcja nie ma najważniejszej funkcjonalności (to jest w ogóle hit)
3. Aplikacja zawiesza się na logo co któreś uruchomienie i nie pomaga nawet zamknięcie i otwarcie ponownie
4. Strona bankowości internetowej przewija się jakby miała efekt parallax
To nie jest świeży problem. Tak jest od ponad roku, więc to świadczy o podejściu do klienta. 🙂
Założyłam konto i mam aplikację od kwietnia 2024 i żaden z wymienionych problemów u mnie nie wystąpił. Zatem jeśli były takie problemy wcześniej to już raczej je wszystkie naprawili. Pozdrawiam i polecam konto oraz aplikację.
Zawsze była zadowolona z konta jeszcze za Getinu, pomimo że nie jest to moje główne konto. Obsługa kompetenta na najwyższym poziomie. Niestety odkąd jest VELO to maskara. Dodzwonienie się na infolinię to jakiś koszmar. Czekanie na połączenie z odpowiednim konsultatnetmmtotalna porażka. Nie polecam
Uwaga!ostrzegam-wypłata z obcego bankomatu 3.5% wypłacanej sumy.Wypłaciłem 10 razy po 1000PLN z innego bankomatu/ich były nieczynne/i skasowali mnie na 350PLN.Jestem w trakcie poszukiwania mniej pazernego banku .
A dlaczego nie wypłacałeś z bankomatu przy użyciu Blika? Ta metoda jest całkowicie darmowa.
Napisaliście, że wypłaty BLIKiem są za darmo. Były w 2021, a czytając regulamin tej promocji trwa ona do 31.12.2021r. Czy macie jakieś potwierdzenie lub nowy regulamin, że nadal takie wypłaty nic nie kosztują?
Tak te zasady obowiązują również w 2022 roku. Potwierdzone u pracownika Getin Banku:
Wielki szacunek dla redaktorów tej strony, że na luźno rzucone przeze mnie pytanie zgłębiliście temat i uzyskaliście oficjalne stanowisko. Na stronie getinu był jedynie regulamin promocji z terminem do 31.12.2021 i żadnego dokumentu o przedłużeniu. Super, że potwierdziliście to.
Brakuje kantoru internetowego i przedpłaconych debetowych kart wirtualnych.
Przelewy na telefon już od jakiegoś czasu są (w aplikacji). Usługa darmowa.
Witam.
Założyłam sobie konto osobiste w Getin Banku zgodnie z powyższą instrukcją i teraz mam pytanie jak mogę sobie teraz utworzyć to subkonto oszczędnościowe z oprocentowaniem 2% na rok?
Czy dobrze rozumiem, że by mieć to wysokie oprocentowanie to muszę mieć przez kolejnych 12 miesięcy:
– założone konto osobiste proste zasady (zrobione)
– mieć wyrażone zgody marketingowe dla banku (zrobione)
– zasilać konto osobiste kwotą 1500 zł (pierwszy przelew poszedł)
–
Po aktywacji konta osobistego proste zasady logujesz się do bankowości internetowej.
Tam wchodzisz w prawym górnym rogu w zakładkę “Oferta i wnioski”, dalej w sekcji “Oszczędzanie” masz “Elastyczne Konto Oszczędnościowe” klikasz przy nim “Złóż wniosek”. Po wypełnieniu formularza, w ciągu kilku minut masz konto oszczędnościowe aktywowane.
By skorzystać z promocji “Bonus za Aktywność” musisz zasilać konto główne czyli “Konto Proste Zasady” kwotą min. 1500 zł. Najłatwiej można to zrobić np. ustawiając sobie zlecenie stałe z konta w innym banku (by co miesiąc był ten przelew 1500 zł), lub przelewając sobie np. wynagrodzenie na konto.
Zgody marketingowe musisz mieć zaznaczone przez cały okres trwania promocyjnego oprocentowania.
Bonusowe odsetki z tej promocji bank nalicza w okolicach 15 dnia każdego miesiąca.
Podwyżka opłat i koniec darmowych bankomatów (wszystkich) od 1 października 2020 r. – 0 zł za dwie pierwsze wpłaty w miesiącu, 10 zł za każdą kolejną
Czy w takim razie oprocentowane jest konto osobiste 2 %czy oszczędnościowe (Bonus za aktywność)
Może proste ale nie bardzo rozumiem ponieważ w tabeli konto osobiste ma oprocentowanie 0%.
Witam.
Założyłam sobie konto osobiste w Getin Banku zgodnie z powyższą instrukcją i teraz mam pytanie jak mogę sobie teraz utworzyć to subkonto oszczędnościowe z oprocentowaniem 3,5% na rok?
Czy dobrze rozumiem, że by mieć to wysokie oprocentowanie to muszę mieć przez kolejnych 12 miesięcy:
– założone konto osobiste proste zasady (zrobione)
– mieć wyrażone zgody marketingowe dla banku (zrobione)
– zasilać konto osobiste kwotą 1000 zł (pierwszy przelew poszedł)
Odsetki naliczane są do kwoty którą mam na “Koncie Proste Zasady ” czy na EKO. ?
Odsetki są naliczane do kwoty, którą masz na koncie oszczędnościowym.
Konto osobiste Proste Zasady nie jest oprocentowane.
Dlatego po zasileniu konta osobistego 1000 zł , najlepiej zaraz sobie przelać tą kwotę na oszczędnościowe. Można to sobie zaatomatyzować przez zlecenie stałe – ja tak sobie mam ustawione, że mi automatycznie przelewa ok. 10 każdego miesiąca 1000 zł z osobistego na oszczędnościowe
Po aktywacji konta osobistego proste zasady logujesz się do bankowości internetowej.
Tam wchodzisz w prawym górnym rogu w zakładkę “Oferta i wnioski”, dalej w sekcji “Oszczędzanie” masz “Elastyczne Konto Oszczędnościowe” klikasz przy nim “Złóż wniosek”. Po wypełnieniu formularza, w ciągu kilku minut masz konto oszczędnościowe aktywowane.
By skorzystać z promocji “Bonus za Aktywność” musisz zasilać konto główne czyli “Konto Proste Zasady” kwotą min. 1000 zł. Najłatwiej można to zrobić np. ustawiając sobie zlecenie stałe z konta w innym banku (by co miesiąc był ten przelew 1000 zł) lub zlecając sobie u pracodawcy przelew wynagrodzenia na to konto.
Zgody marketingowe dla banku musisz mieć zaznaczone przez cały okres trwania promocyjnego oprocentowania.
Bonusowe odsetki z tej promocji bank nalicza w okolicach 15 dnia każdego miesiąca.
duży plus za to, że wszystko idzie załatwić w obecnej sytuacji zdalnie
Osobiście polecam Getin Bank, jestem klientką banku chyba od 7 lat i do tej pory nigdy mnie nie zawiedli. Szczerze polecam 🙂
W przypadku awarii i braku możliwości zlecenia przelewu przez bankowość mobilną infolinia owszem może przyjąć zlecenie, ale za dodatkową opłatą. Nie polecam
Podoba mi się prostota cennika, za jedną transakcje kartą w miesiącu na dowolną kwotę mamy praktycznie darmowe konto.
Jasne i przejrzyste warunki, posiadam już tam konto 3 lata i tylko raz był problem z dodzwonieniem się na infolinię.
Zero problemów z tym bankiem odkąd mam u nich konto, także polecam
Jak narazie wszystko bez opłat i korzystne warunki. Strona i apka przejrzyste i intuicyjne dla użytkownika.
Jestem zadowolona z banku, dodatkowo cieszę się, że jako jeden z pierwszych wprowadził możliwość płatności zbliżeniowej do 100 zł i uciął opłaty za wpłatomat. Gdyby jeszcze ucięli opłaty za bankomat to byłaby bomba, ale i tak jest nieźle. 🙂
Mobilnie i internetowo jest super, wszystko przejrzyste i łatwe w obsłudze. Bardzo mało opłat przy prowadzeniu konta. Polecam
Lokaty dobre, mało opłat, obsługa miła. Wszystko mi odpowiada u nich.
Aby dostać bon do Decatlonu (40 zł) nalezy w “każdym z dwóch kolejnych miesięcy po otwarciu rachunku dokonać płatności kartą za min. 200 zł (nagroda 20 zł)”,czy tak jak na stronie :” płać kartą, rób transakcje bezgotówkowe na kwotę min.200
W regulaminie promocji są takie sformułowania, odn. warunków przyznawania poszczególnych bonów do Decathlonu:
Jestem starym i stałym klientem Getina i bardzo polecam posiadanie u nich konta! Przesympatyczna obsługa, dobierają bardzo opłacalne konto dla klienta i reagują na potrzeby.
Lokata Mobilna na 13.02.2020 r. 10 000 na 3 miesiące oprocentowanie 2,7% (nie 3%)
Już poprawiliśmy, rzeczywiście w ostatnich dniach Getin Bank zmienił oprocentowanie lokaty mobilnej z 3% na 2,7%.
Najlepsza oferta oszczędnościowa to teraz Elastyczne Konto Oszczędnościowe w promocji “bonus za aktywność” – 3,5% przez 12 miesięcy do kwoty 10000 zł.
Już od paru dobrych lat mam konto w Getinie i co prawda zdarzyły im się potknięcia, ale komu się nie zdarzają? Atrakcyjne oferty, miła obsługa i na infolinii i stacjonarnie, żadnych problemów z przyznaniem kredytu. Polecam
Na razie wszystko bez problemowo. Złożyłem wniosek kilka dni temu, wczoraj był kurier z umową i kartą, a dzisiaj mam już konto aktywowane przez bank.
Taką instrukcję logowania dostałem w mailu:
Instrukcja logowania
1. Na stronie getinbank.pl kliknij w przycisk ZALOGUJ
2. Podaj login. Otrzymałeś go w tej wiadomości e-mail.
3. Podaj Hasło do logowania. Otrzymałeś je od nas w wiadomości SMS.
4. Zmień hasło na własne. Możesz nadać dowolne hasło, które będzie Ci łatwo zapamiętać.W tym miejscu możesz też zdecydować czy w przyszłości będziesz podawać hasło w całości, czy tylko jego wybrane znaki. Podczas każdego kolejnego logowania należy używać tylko nowego hasła.
Od teraz każde kolejne logowanie będzie wymagało jedynie podania Loginu i Hasła. Pamiętaj, aby przed odejściem od komputera wylogować się.
Będę informować na bieżąco czy wszystko z kontem ok i czy bank mi naliczy te wszystkie bonusy.
Od wczoraj mam aktywne konto, ale niestety nie wiedziałam, że mogłam skorzystać z dodatkowych 50 zł bo nie miałam kodu polecającego:(
Warunki jakie oferuje Getin Bank są niezłe. Inne banki cudów nie oferują.
Warianty oszczędzania można dobrać pod swoje możliwości kwotowe i potrzeby.
Na starcie dodatkowy bonus 50zł po podaniu Kodu polecenia od tych którzy już konto założyli.
Sam też skorzystałem z kodu polecenia.
Dobry bank do oszczędzania, jak na razie nie mam z nim problemów. Dają duże oprocentowanie i dużo promocji. Opłaty minimalne, niemal darmowe a warunki do spełnienia nie wygórowane.
Posiadam konto w getin i nie ma na co narzekać, oprocentowanie spoko, wielki plus za apke
wygodne konto i dobre oprocentowanie
Po 14 latach w mBanku postanowiłem przenieść konto. Do mojej decyzji skłoniły mnie notorycznie podnoszone opłaty mBanku w 2019 roku, wieczne problemy z autoryzacją (sms lub mobilną) i bardzo ociężała bankowość która w pewnym momencie wyglądała jak jarmark online…
Zależało mi na darmowym koncie bez miliona warunków do spełnienia. Brałem pod uwagę jeszcze Nest Bank aczkolwiek próba założenia konta okazała się koszmarem. Drugim wyborem był Getin. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony zwłaszcza wysoką jakością obsługi klienta – po banku Pana Czarneckiego spodziewałem się bardzo agresywnego marketingu, tymczasem wszystko ze smakiem, na infolinię dzwoniłem 4 razy, za każdym razem oczekiwanie na konsultanta poniżej 60 sekund. Po latach agresywnej sprzedaży ktoś chyba poszedł po rozum do głowy i wreszcie stworzył w Getinie odpowiednie standardy jak i prostą, przejrzystą ofertę. Oby tak dalej. Trzymam kciuki!
Dobre konto, łatwo z niego korzystać, w sumie jestem całkiem zadowolony 🙂
Zaznaczam, że nie jestem żadnym pracownikiem banku, nie ma też na celu reklamowania. Mam tam konto od kilku miesięcy. Jestem na prawdę zadowolony. W porównaniu z Santander to praktycznie żadnych awarii czy przerw. Konto ma faktycznie proste zasady i do tego obsługuje Apple Pay. Brakuje mi tylko przelewów na telefon BLIK.
Nie pamiętam żebym miał problemy z bankiem. Doceniam Getin że nawet podczas wpadek zachowywał się elegancko
Konto bardzo proste w użytkowaniu. Nie mam powodów dla narzekań. Obsługa klienta na dobrym poziomie.
Dobry bank. Konto łatwe w użytkowaniu, kontakt z klientem na wysokim poziomie.
Bardzo dobre konto: nieskie opłaty, spora funkcjonalność.
Mam konto w Getin Banku od 5 lat od 3 przekazuję na nie wynagrodzenie. Przyznam, ze nigdy nie było zadnego problemu w działaniu banku. Przejrzysty interfejs wszystkie operacje szybko wykonane. Poza tym obsługa kompetentna i na wysokim poziomie.
Bank ok. Polecam. Obsługa w banku expresowa i bardzo miła. To co potrzebuję mam załatwione.
Nie polecam gdyż możecie się ciężko rozczarować .Ja rezygnuję z konta po 12 latach będąc lojalnym klientem zabrali mi limit z konta , jakaś pani kierownik stwierdziła sobie że mam za dużo zobowiązań i nie mogę już mieć konta z limitem chociaż nigdy a nigdy nie zdarzyło się żebym miała w tym banku przekroczony czy niespłacony jakiś limit, a pożyczki brałam w innych bankach ponieważ w tym nic nigdy mi się nie należało . Przechodzę do BZ WBK . Dziękuję łaskawcom za współpracę .
dokładnie jak Dorota pisze BZ WBK jest teraz częścią Santandera. Tam przy analizie zdolności kredytowej biorą pod uwagę nawet CELOWY ZASIŁEK SOCJALNY! kredy na rentę socjalną to norma więc odbijają sobie to na kosztach kont, oprocentowaniach itd choć obsługa zawsze bez zarzutu. Tanio tam na pewno nie będzie.
To się rozczarujesz bo w santander są opłaty za wszystko!
Posiadam konto w Getin Banku od kilku lat. Raz tylko zdarzyła się awaria i pobrane zostały dwukrotnie środki za płatność kartą, ale w ciągu dwóch dni zostały zwrócone. Nie wiem skąd u innych było tyle problemów. Wcześniej konto osobiste oceniałam jako przeciętne, ale obecne konto PROSTE ZASADY jest o.k. Praktycznie wszystko jest za darmo, a dokonanie jednej transakcji kartą to żaden problem. Oby tak dalej. Jedyne zastrzeżenie dotyczy nieciekawych ofert lokat terminowych, co spowoduje, że po upłynięciu 4 miesięcy oszczędzania na koncie oszczędnościowym trzeba będzie przerzucić środki do innego banku.
Ja jestem zadowolona z konta. Wszystko dobrze i bezproblemowo
Dla malkontentów-pamiętajcie że banki to nie instytucje charytatywne. Mają na celu ZAROBEK. Każdy klient jest potencjalnym dawcą.Czy to Getin,czy też inne banki mają swoje plusy ale także minusy.Trzeba się dobrze zorientować w kruczkach każdego z nich. Gdy tylko “połapiemy” się w regulaminach i tabelach opłat,wszystko można znieść ze stoickim spokojem i utrzymać opłaty na zerowym poziomie 🙂 Czytać,czytać i jeszcze raz czytać regulaminy. Na słowa pań lub panów z okienek można przymknąć oko, to potencjalne pijawki żerujące na nieświadomości człowieka. Tak jest we wszystkich bankach.Obecnie oprocentowanie lokat w Getin jest niezbyt wysokie.Można poszukać innego wyjścia. Stronka- Ranking Kont Osobistych -dużo pomaga:)
Najgorszy bank! Przy placeniu za bilet bank pobral trzykrotnie srodki z mojego i nie chce ich zwrocic!!! Nie przypuszczalam, ze takie rzeczy moga sie wydarzyc we wspolczesnych czasach. Zlozylam reklamacje, ale bank upiera sie, ze nie widzi powodu, dla ktorego mialby mi zwrocic moje pieniadze.
Wszystko OK(jak na razie). Jeśli dobrze przyglądniesz się tabeli opłat to wszystko “skapujesz”. Trzeba być czujnym ,ale tak jest we wszystkich bankach.Wydanie 300 zł poprzez płatności kartą ,nie robi problemu.Internet przejrzysty.Przelewy robić tylko z konta ROR,gdyż z oszczędnościowego pobierane są wysokie opłaty( dwa za darmo,reszta prawie 10zl). Jak na razie nie zapłaciłem ani złotówki za prowadzenia konta,użytkowanie karty,robienia przelewów poprzez internet.Mobilna bankowość nieznana przeze mnie,ponieważ nie korzystam(małe zaufanie do telefonów) Minus, to oczywiście pobór gotówki z bankomatów(oprócz dwóch wszystkie płatne)
Mam małą niepewność w jednej kwestii-czy ten bank utrzyma się na rynku(“chodzą różne słuchy o końcu Getin)?
-długi czas oczekiwania na przelewy
-zbyt duża opłata za kartę
-aplikacja się ścina
– infolinia to kpina
-pieniądze “giną”
–
mam konto od lat. Generalnie niezle ale wkurza mnie słabe załatwianie reklamacji ( wolno i odpowiedzi nie na temat ). No i nie rozumiem dlaczego nie mozna ustanowic zlecenia stałego do Urzedu Skarbowego. Ani nie mozna zdefiniowac odbiorcy stałego dotej instytucji. Tlumaczenia ze kwoty i okresy sa rozna sa ponizej poziomu europejskiego banku za jaki GETINBank chce uchodzic
Mam konto 2 tygodnie i skończę z nim w kolejnym. Zobowiązują się do dostarczenia karty debetowej do rachunku w ciągu 14 dni. Wysyłają ją listem zwykły. Kiedy nie dociera w terminie mają to w najgłębszym poważaniu. Na infolinię trudno się dodzwonić i proponują jedynie zastrzeżenie karty, której nie mam. Parodia. Umowy również nie można rozwiązać na infolinii. To pewnie zabezpieczenie przed wściekłymi klientami. Stanowczo odradzam.
Ma ktoś to konto w GETIN Banku ? Lokaty maja wysokie oprocentowanie, bezplatne prowadzenie rachunku, wszystkie operacje wykonywane on-line za darmo… ma ktos tam moze konto ? czy to naprawde tak kolorowo wyglada ?
Jestem klientem Getin Banku. Niezły bank. W miarę nieźle mnie obsługuje. Niestety nie wszystkie bankomaty są bezpłatne.
Wybór banku na które nasz pracodawca przelewa zarobki zależy od nas samych; wybrałem Getin Up bo tutaj konto oszczędnościowe jest nieźle oprocentowane
Moim numerem jeden jest zdecydowanie getin up. Mobilność, nowoczesność, pakiety korzyści…
NIE polecam! Podczas zakładania wszystko bezpłatne, ale co chwila wchodzą jakieś zmiany w regulaminie i tak za bezpłatne konto płacimy 9 zł! Poza tym na rachunku oszczędnościowym przelewy płatne 10 zł, niby pierwszy za darmo, ale i tak pobierają opłatę 10 zł a oddają je dopiero na koniec miesiąca, porażka. Podobnie z bankowością elektroniczną, mega często sa prace konserwatorskie, w weekendy to już normalka a i coraz częściej w ciągu tygodnia też. nikomu NIE polecam. Właśnie szukam czegoś alternatywnego, oby tylko nie wpaść z deszczu pod rynnę!
A i miałam kiedyś konto w Citi Handlowy, wytrzymałam raptem miesiąć – to dopiero była porażka!
Jeszcze wcześniej miałam w Deutche Banku – byłam zadowolona i chyba tam wrócę:)
Gorzkie żale w tych komentarzach, ale przecież są też pozytywne strony np.konto Getin UP wyróżnia się niskimi opłatami, przejrzystymi warunkami umowy i ciekawymi programami premiowymi.
Jestem zadowolony z konta Getin up. Mam od czerwca 2013 roku i jak na razie odpukać żadnych problemów. Przy obrotach kartą wszystko za free, sprawny system transakcyjny, przyzwoite lokaty. Oby miliarder ,właściciel dalej się starał.Polecam.
Awaria za awarią i awarią pogania: albo nie można wysłać przelewu, albo nie można sprawdzić bieżących księgowań na koncie (przy czym mówię o braku księgowań za ostatnie 2 miesiące, a nie – 2 dni), albo nie można wypłacić pieniędzy z lokaty, która wygasła kilka dni temu.
I za każdym razem to samo infantylne tłumaczenie “mamy problemy techniczne, jak tylko je rozwiążemy, skontaktujemy się” – proponuję otworzyć ciucholand.
Wielki minus w Getinie to błędy systemu : znikające operacje kartą debetową w historii konta skarbonka nie doliczanie kolejnych złotówek w subkoncie SKARBONKA utrzymujące się blokady środków za operacje kartą pomimo tego że już są zaksięgowane. Zmieńcie informatyków i dopracujcie system inaczej będziecie tracić klientów
Ponad piętnaście miesięcy temu zmarła moja żona, nie mieliśmy dzieci, za to Ania miała ośmioro rodzeństwa – i tak zostali spadkobiercami. Razem z żoną przez dwadzieścia lat pracowaliśmy i oszczędzali – w kilku bankach (na szczęście). Po jej przedwczesnej śmierci, udałem się do tych banków, żeby przepisać rachunki i lokaty ze współwłasności na moje konta.
getin był trzeci w kolejności – i tu… pracownik o nazwisku adekwatnym do tego co zrobił, zablokował połowę środków… Dobra, jakoś to łyknąłem…!
W związku z tym, że rodzeństwo Ani rozsiane jest po Europie, sprawę działu spadku trzeba było przeprowadzić sądownie. W sierpniu tego roku postanowienie sądu się uprawomocniło. Udałem się z tym do getin, żeby wypełnić formularz wypłaty mojej części … Po 30 dniach pieniądze miały znaleźć się na moim koncie w innym banku.
Wczoraj – po 39 dniach udałem się do placówki żeby dowiedzieć się dlaczego pieniądze nie zostały przelane? No i niespodzianka!!! Pokazuję papier podpisany wtedy przez pracownika banku… kierownik oddziału O NICZYM NIE WIE!!!
No, ale przecież kierownik chce mi pomóc, no nie? Więc dzwoni gdzieś i po chwili mówi mi, że “wewnętrzne ustalenia” banku wymagają, aby WSZYSCY spadkobiercy pojawili się JEDNOCZEŚNIE w banku i złożyli podpisy!!! Rozumiecie? Ja i ośmioro rodzeństwa mojej przedwcześnie zmarłej żony, rozsiane po Europie ma się zgłosić do tego całego… banku, bo inaczej nie wypłacą mi mojej części pieniędzy, które prawomocnym postanowieniem sądu są mi należne!!!!
To chyba jest sposób na zawłaszczenie przez bank cudzych pieniędzy?!
Zalozylem konto w getin 3 lata temu. Konto wtedy idealne wszystko ză darmo. Natomiast teraz porazka. Brak poinformowania klienta(telefonicznie badz listownie) ze Juz wyplaty z bankomatow(oprocz dwoch jakis smiesznych ktorych ciezko znalesc) mie sa Juz darmowe dzieki czemu jestem w plecy 185 al w dwa tygodnie. Juz noe mowie o opoznionych aktualizacjach na koncie gdzie w domu patrzymy mamy 200 ide wyplacic a tam 120.
Nie wiem czemu moi przedmówcy narzekają na konto getin up. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką tego konta od 3 lat i jestem zadowolona. Nie zawsze mam wpływy w wysokości minimum 1000 zł jak to jest wymagane w innych bankach a i tak nie płace za konto. Wszystkie przelewy i bankomaty mam za darmo nie mam przymusu zrobienia operacji bez gotówkowych karą na jakąś konkretną kwotę, czasem jest tak że w danym miesiącu nie użyje karty ani razu a nadal za nic nie płace,za kartę którą posiadam też nie płace. więc czego chcieć więcej? Jak można narzekać jeśli coś z systemem się nie raz stanie i komuś nie naliczy się ZŁOTÓWKA skoro w innych bankach posiadacze kont muszą za coś jednak każdego miesiąca zapłacić. Albo za kartę, albo za konto bo nie wpłynęła określona kwota, albo nie zostały przeprowadzone transakcje bezgotówkowe, albo trzeba zapłacić za wypłatę z innego bankomatu Ni wspomnę o tym że we wszystkich bankach zdarzają się awarie systemów i albo nie ma dostępu do konta albo dzieją się dziwne rzeczy na koncie. dla mnie konto getin up to najlepsze konto jakie jest na rynku.:)
Od kilku lat mam to konto. Byłam z niego nawet dość zadowolona. Ale od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy. Na stronie widnieją bardzo nieaktualne informacje np. nie pokazują się wykonane transakcje, nie ma ich również w blokadach środków, nie pokazują się wpłaty na konto, choć robiłam je osobiście, a po trzech dniach nadal nie ma ich na koncie. Infolinia jest porażką, bo konsultanci nic nie mogą jeśli nie ma się dostępu do usługi konta telefonicznego – nie odblokują karty, konta, nie sprawdzą czy jak w powyższych przypadkach pieniądze są na koncie. Ten bank i to konto to całkowita porażka. Zdecydowanie odradzam.
Mabcia4 – jak możesz mieć konto getin up od kilku lat, skoro jest w ofercie od około roku? Myślisz nad tym co piszesz?
Od założenie konta jakiś rok Getin UP było wszystko w porządku ale od jakiegoś czasu coraz gorzej , wypłaty z bankomatu kończą się że pieniądze nie wychodzą ale znikają z konta miałem tak dwu krotnie z czego jedna kwota nie wróciła do dziś a druga po pisemnej reklamacji wróciła , a dziś nowość nagle w koncie znikło mi ponad 600zł i nie wiadomo gdzie a do banku nie idzie się dodzwonić bo nikt tam nie odbiera czekałem 30 minut na telefonie ,zastanawiam się już nad zmianą banku tym bardziej że wszystkie bonusy jak dodatkowe złotówki za tranzakcję kartą już nie ma,zwrot paliwowy teraz to jakieś grosze do 10zł a było około 50zł ,po prostu nie polecam.
Od początku posiadania konta w Getinie nie było chyba momentu, w którym byłam z tego zadowolona.
Po pierwsze karta debetowa: dostałam wadliwie działającą – nie czytała pin-u. Podobno jest to problem nagminny, ale za wymianę każą płacić, pomimo że jest to ich wina!!!!!
Po drugie infolinia – zdecydowana niekompetencja. Obiecują oddzwonić z rozwiązaniem problemu i nie oddzwaniają. Na jeden taki telefon czekam już 6 miesięcy… Poza tym pracownicy są niedouczeni i wciskają “kity”. Karta debetowa i kredytowa wyglądają identycznie – łatwo się pomylić i uparcie wpisywać PIN do karty kredytowej zamiast do akurat używanej debetowej. Nabijanie klientów w butelkę. Gdy chciałam wymienić kartę kredytową na MasterCard, bo miała inną szatę graficzną uroczy Pan z infolinii powiedział że specjalnie dla mnie zrobi to bez opłat (po długich moich negocjacjach). Nie wiedział że jako dociekliwa sprawdzę Taryfę opłat i prowizji,gdzie w przypadku akurat mojego pakietu taka operacja jest gratis.
Po trzecie: przelewy składane jako dyspozycja ustna na infolinii nie zawsze są realizowane. Wiem z własnego doświadczenia.
Strona internetowa – w ogóle nieczytelna i nie zawsze działa. Infolinia przyjmuje zgłoszenie problemu i każe czekać na telefon. A telefonu 7 dzień nie ma….Konto oczywiście w międzyczasie sprawdziłam i działa,ale gdzie obsługa?
Nie można porozmawiać na infolinii uprzednio nie logując się do serwisu. Przecież będąc za granicą i chcąc zrobić zapomniany przelew nie zawsze pamięta się loginy i hasła.
Ogólnie nie polecam.
właśnie mnie zlewają a 129,99 zł jak nie było tak nie ma
Z przykrością stwierdzam że to kolejny bank na którym się zawiodłam, infolinia to fikcja, zero kontaktu i możliwości zareklamowania braku pieniędzy na koncie, fakt że to mała kwota i mogę machnąć ręką bo w przeciwnym wypadku zostałabym na lodzie przez mieisąc, zamierzam zlikwidować konto tylko najpierw wolałbym odzyskać tę kwotę, ktoś ma jakiś pomysł?
Od kilku tygodni zgłaszam nieprawidłowe działanie konta przez internet, tj: kilka razy dzwoniłem na infolinię, dwie wizyty u Pani Kierownik placówki GB, zgłoszenie internetowe z konta i oczywiście bez zmian.
Problem jest w tym, że po zalogowaniu do konta internetowego wyświetlają się tylko reklamy i wszystko jest w czarnych kolorach z Noble Banku.
Nie działają przelewy, raz chciałem doładować telefon, zablokowało pieniądze na koncie ale na kartę tel. nie dotarły. Na szczęście działają karty płatnicze.
Mieli to naprawić po wczorajszej nocce serwisowej (28.08.2015), ale jest dalej bez zmian. Widocznie mają system i informatyków do d… .
Pora zmienić bank na lepszy.
Jestem zadowolony z konta getin up. Mam od kilku miesięcy i jak na razie odpukać żadnych problemów. Przy obrotach kartą wszystko za free, sprawny system transakcyjny, przyzwoite lokaty. Oby miliarder właściciel i dalej sie starał.