Jakie konto założyć w Credit Agricole? Co się bardziej opłaca? Czy są jakieś ukryte opłaty? Jak zdobyć 555 zł premii? Zobacz opinie użytkowników i nasza recenzję.
Konkurencja pomiędzy bankami walczącymi o każdego klienta jest obecnie dość duża. Nie dziwi zatem fakt, że starają się one tworzyć produkty, które nie tylko przyciągną uwagę, ale też przekonają niezdecydowanych do skorzystania z ich oferty. A do grupy kuszących ofert tego typu, dołączyło Konto dla Ciebie – czyli nowa propozycja banku Credit Agricole.
Opłaty
Konto dla Ciebie Credit Agricole jest atrakcyjne z dwóch powodów: po pierwsze ma opłaty dostosowane do danej grupy wiekowej (im klient młodszy tym mniej musi płacić/łatwiej uzyskać zwolnienie), po drugie kusi szeregiem dodatkowych usług i bonusów.
Bank podzielił swoją ofertę Konta dla Ciebie na 4 warianty:
- Konto dla Ciebie (standardowe),
- Konto VIP – dla klientów VIP,
- Konto MOVE – dla młodych mających od 18 do 27 lat,
- Konto GO – dla nastolatków od 13 do 18 lat.
Propozycje różnią się od siebie kwotami opłat za poszczególne usługi.
Szczegółowe porównanie opłat i prowizji standardowego Konta dla Ciebie:
Tabela opłat i prowizji
Klientów z pewnością ucieszy fakt, że Credit Agricole jasno i wyraźnie zaznacza w jakich przypadkach Konto Dla Ciebie jest darmowe.
Warunki są dwa:
- po pierwsze, każdego miesiąca na nasze konto musi wpłynąć co najmniej 1000 zł (i nie musi być to wynagrodzenie, ale nawet zwykły przelew środków)
- po drugie, w ciągu tego samego miesiąca musimy wykonać jedną transakcję kartą lub BLIK na dowolną kwotę.
Co zyskujemy w zamian? Zupełnie darmowe prowadzenie konta oraz brak opłat za kartę oraz wypłatę gotówki z wszystkich bankomatów w Polsce.
A co jeśli nie spełnimy wyżej wymienionych warunków?
Wówczas, prowadzenie konta wyniesie nas 7 zł za miesiąc, opłata za używanie karty to 9 zł, a wypłaty gotówki z bankomatów w kraju, poza placówkami banku, będą nas kosztować 5 zł. Wciąż zupełnie za darmo możemy jednak wykonywać przelewy przy pomocy serwisu internetowego lub aplikacji Credit Agricole.
Bankowość internetowa i aplikacje mobilne
Aby ułatwić swoim klientom zarządzanie finansami, Credit Agricole przygotował specjalne systemy umożliwiające bezpieczne i wygodne korzystanie z usług bankowych w ramach bankowości elektronicznej. Należą do nich:
- Serwis internetowy CA24 – w pełni funkcjonalny system bankowości internetowej, umożliwiający m.in. wykonywanie bezpłatnych przelewów i zleceń stałych, doładowanie telefonu oraz dostęp do wyciągów elektronicznych;
- Serwis mobilny CA24 – czytelna i intuicyjna aplikacja działająca w systemie iOS, Android i Windows Phone;
- Serwis telefoniczny CA24 – profesjonalne Contact Center.
Promocja 555 zł dla Ciebie
Credit Agricole ma ciekawą, długoterminową promocję dla nowych klientów, którzy założą Konto dla Ciebie w Credit Agricole do 31 marca 2023 r.
Dzięki niej można zgarnąć premię pieniężną sięgającą nawet 555 zł!
Przy czym trzeba się związać z bankiem na 20 miesięcy, ponieważ zdecydowana większość nagrody (50-500 zł w zależności od wyboru klienta) ma postać comiesięcznego 3-proc. money-backu (zwrotu) za transakcje kartą, telefonem (systemy Apple Pay, Google Pay), Blikiem i zegarkiem (Garmin, Fitbit). Reszta (55 zł) to bonus za otwarcie ROR-u.
powrót do menu ↑CAsaver
Usługa CAsaver polega na automatycznym oszczędzaniu, tzn. bank automatycznie zaokrągla kwoty transakcji dokonywanych kartą płatniczą, a środki z tych zaokrągleń przelewa na konto oszczędnościowe – Rachunek Oszczędzam.
Klient sam decyduje o wartości zaokrągleń – do 0,5 zł, 1 zł, 2 zł, 5 zł albo 10 zł.
Załóżmy, że wybrał przedostatnią wartość (5 zł). Wtedy przy transakcji kartą na np. 42,44 zł na Rachunek Oszczędzam powędruje 2,56 zł (a ROR zostanie obciążony 50 zł).
powrót do menu ↑Zalety i wady
Niewątpliwą zaletą konta dla Ciebie w Credit Agricole jest możliwość zwolnienia z głównych opłat przy regularnym zasilaniu go kwotą 1000 zł i dokonywaniu min. 1 transakcji bezgotówkowej w miesiącu. Dzięki tego typu polityce, klienci z góry mogą założyć, ile w przeciągu miesiąca stracą pieniędzy na obsługę bankową.
Jasne zasady przedstawione przez Credit Agricole sprawiają, że oferta Konta dla Ciebie wydaje się być dość atrakcyjna. Klienci z góry wiedzą, jakie warunki muszą spełnić, aby korzystać z darmowego konta oraz poszczególnych premii oferowanych im przez bank. Zdecydowanie warto pochylić się zatem nad propozycją Credit Agricole i przeanalizować ją pod kątem naszych indywidualnych potrzeb.
Do pozostałych zalet można zaliczyć m.in.:
- 555 zł premii w promocji dla nowych klientów,
- bardzo wygodną bankowość elektroniczną. W zależności od życzenia klienta, możliwe jest skorzystanie z profesjonalnej infolinii, solidnie skonstruowanej strony internetowej lub funkcjonalnej aplikacji mobilnej;
- ciekawy zestaw usług dodatkowych oraz możliwości oszczędzania (CAsaver).
Konto dla Ciebie Credit Agricole może być świetną alternatywną dla tych, którzy poszukują banku stabilnego i solidnego, a jednocześnie nowoczesnego i mobilnego. Warto jednak pamiętać o tym, że Credit Agricole ma stosunkowo duże opłaty obejmujące bankowość międzynarodową – za wypłatę w zagranicznych bankomatach lub przelewy zagraniczne trzeba zapłacić.
Konto oferuje dostęp do usługi “CAsaver” polegającej na zaokrąglaniu w górę wszystkich transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą płatniczą do konta.
Środki z zaokrąglenia są przekazywane (bez dodatkowych opłat) na korzystanie oprocentowany, wybrany przez Ciebie Rachunek Oszczędzam.
Wszystkich użytkowników prosimy o opinie o Credit Agricole. Czy konta bankowe Credit Agricole są godne polecenia? A może zauważyliście jakie dodatkowe opłaty lub haczyki? Prosimy o wasze komentarze i oceny poniżej.
Chwala sie opcja odroczenia splat kredytu, po wyslaniu ogromnego wypracowania i probie odroczenia o doslownie 2 miesiace dostalem po 2 tygodniach odpowiedz iz nie wypelnilem dokladnie formularza, i mam to zrobic ponownie. PONOWNIE CZEKAC 2 TYGODNIE NA TAKA SAMA ODPOWIEDZ MIMO ZE DOSLOWNIE KAZDY SZCZEGOL BYL WYPELNIONY. Generalnie taki syf ze gorzej sie nie da. Nawet nikt z tego zalosnego banku nie zechcial zadzwonic tylko dostalem smsa z zalosnym powodem odrzucenia wniosku mimo terminowych splat od prawie 2 lat. Trzymac sie z dala i nie brac tam zadnych kredytow ani nie zakladac kont bo to zwykly scierwo-bank co tylko przewala ludzi w reklamach jaki to jest cudowny itd. a przyjdzie co do czego to sie okazuje jaka jest prawda. Pozdrawiam.
Gorąco nie polecam tego banku. Jako osoba posiadająca konta w wielu bankach, CA to nieśmieszny żart.
Na otwarcie konta skusiłam się z mężem przez atrakcyjne oprocentowanie lokaty. Aby ją otworzyć konieczne było otwarcie konta.
Otwarlismy 2 konta pod 2 promocyjne lokaty.
Pierwszy problem – zapytaliśmy sie, czy jest możliwość niezamawiania karty do konta, w celu uniknięcia opłat. Wiedzieliśmy że nie będziemy nimi płacić. Pani w oddziale powiedziała nam, że nie ma takiej możliwości – co jest nieprawdą. Karty dezaktywowaliśmy kilka miesięcy później.
W trakcie rozmowy, pani udzieliła nam BŁĘDNYCH informacji o warunkach darmowego konta i karty. Cały czas była mowa o 2 transakcjach per karta żeby trzymać darmowe konto oraz przelewu na 1000 zł per konto, żeby uniknąć opłaty 9 zł za jego prowadzenie. W oddziale zadaliśmy wyraźnie (!!!) pani pytanie czy przelewy mogą być między kontami CA, z jednego konta na 2. Pani odpowiedziała, że tak! Robimy tak w innych bankach i nie było z tym problemu.
Konta założone w październiku.
W listopadzie pierwsze niespodziewane pobrania – 6 zł. Grudzień to samo. Po wizycie w innym oddziale pani udzieliła nam informacji, że to opłata za SMS, na które świadomie nie udzielaliśmy zgody W trakcie mojej wizyty udało mi się dezaktywować SMS dla mojego konta, ale dla pelnomicnitwa nie – pani nie potrafiła tego zrobić, bo ,,teoretycznie może pani dezaktywować powiadomienia jako pełnomocnik, ale w systemie nie widze teraz takiej opcji. Musiałby przyjść mąż bezpośrednio”. Co to w ogóle za informacja i co mówi o banku!? Mąż następnego dnia szedł dodatkowo sam.
To nie koniec przygód
W następnym miesiącu ponownie pobrane 2 razy po 6 zł, mimo dezaktywowania.
W listopadzie i grudniu robiliśmy przelewy i transakcje według wytycznych. W styczniu przyszło pierwsze pobranie 3 razy po 9 zl – za użytkowanie w grudniu 2 kart i 1 konta. Mimo spełnienia warunków.
Luty i marzec to samo.
Przez ten czas nie śledziliśmy dokładnie aktywności na koncie, co było błędem – bo nagle po wejściu mieliśmy debet kilkudziesięciu złotych
Wybraliśmy się do oddziału żeby wyjaśnić i zażądać zwrotu. Pani w oddziale sprawdziła i sama POTWIERDZIŁA że nie było podstaw do pobrania środków. I żebyśmy napisali reklamację przez stronę internetową. To także zrobiliśmy.
Pierwsza odpowiedź – postanowiony zwrot ,,w trosce o dobrą przyszłą współpracę” w wysokości 18 zł.
Co jest chore – 4 wizyty w oddzialach, stanie po 30 minut w kolejkach i najlepsze – suma kosztów (nieświadomych po naszej stronie!!) 117 zł
W zeszłym miesiącu byliśmy dezaktywować karty do konta. Wtedy zadaliśmy pani w oddziale pytanie czy w takim razie wystarczy już tylko przelew na konta, nie trzeba już żadnych transakcji. Pani na to – TAK. W kwietniu pobrane 2 razy 9 zł, bo mimo zamkniętych kart nie wykonaliśmy transakcji bezgotówkowej. Uczciwie mówiac, błedem było niedoręczenie w tabeli opłat, ale ślepe posłuchanie DORADCY W ODDZIALE. W zasadzie 4 różnych, z których żaden nie był w stanie udzielić nam jednoznacznych wytycznych.
Z reklamacji dowiedzieliśmy się tylko NARESZCIE że opłaty za konto były naliczane, bo przelew nie może być WEWNĘTRZNY (pozdrowienia dla pań w oddziale) 🙁
Po zwrocie jednorazowym 18 zł, ponowna reklamacja z opisami powyższych sytuacji, pobrań z kont.
Odpowiedź: Przeprowadziliśmy postępowanie wyjaśniające. Analiza nie wykazała aby pracownik postępował w sposób nieodpowiedni. Doradca wyraził chęć pomocy i wyjaśnienia opłat naliczanych za prowadzenie konta oraz użytkowanie karty.
Kwestię sporną precyzuje Tabela opłat i prowizji.
Jeżeli doszło do nieporozumienia – serdecznie przepraszamy.
Postanowiliśmy o zwrocie pobranej opłaty za prowadzenie konta z dnia 05-03-2023 r. Kwotę 9 PLN udostępnimy na Pani rachunku do 2023-04-19.
Bilans: Credit Agricole + 117 zł
Zwrot z laską o powodzenie przyszłej współpracy łącznie 18 + 9 zł = 27 zł.
Na rzecz Credit Agricole stracone bezpodstawnie 90 zł. 2 długie reklamacje, 2 kontakty z infolinią i 4 półgodzinne wizyty w oddziałach.
Płakać mi się chce jak to podsumowywuję.
Ale serdecznie dziękuję za zwrot całych 27 zł i przeprosiny ze strony banku 🙂
Nie polecamy i każdemu z czystym sercem będziemy odradzać, trzymanie fajnych lokat nie jest warte tych wszystkich nerwów.
Premia do 555 zł to jest jakaś kpina w ich wykonaniu – trzymali się swoich regulaminowych obietnic całe trzy miesiące… Czwarty miesiąc warunki wszystkie spełnione, a cash-backu brak – złożona reklamacja i reakcja po tygodniu, zwrot zrobiony. Kolejny miesiąc – to samo, znów reklamacja, mija 14-sty dzień – brak jakiejkolwiek reakcji, jakby tym razem specjalnie grali na czas i trzymali się 30-dniowego czasu na odpowiedź? I po co kusić takimi promocjami, z których się nie wywiązują? Zostaje tylko zlikwidować konto i założyć w innym banku, bo CA jak się okazuje nie jest godne polecenia, olewa klienta i w “głębokim poważaniu” ma własne regulaminy…
nie polecam, jak wielu z nas, nacielismy się na to, że nie było zgody marketingowe…parodia.
Premię 555 zł można włożyć między bajki.Spełniłem wszystkie wymagania.Na reklamację odpowiedzieli że dostanę
figę z makiem bo nie podpisałem zgód marketingowych,mimo to że za przejście z innego banku z automatu należy się 55 zł.Bez powiadomiwnia włączają uslugę SMS koszt 6żł miesięcznie i przy małej lokacie trzeba płacić za to że
mamy u nich pieniądze.
wg mnie bank jest w ok; konto (z małą przerwą) mam jeszcze od czasów Lukas Banku; w kocie brak opłat – wystarczy spełnić 2 warunki: wpłata na konto 1000 zł i jedna płatność kartą lub blikiem w miesiącu; ja jestem zadowolonym klientem, a konta miałem w różnych bankach
obiecywali 300 zł za założenie konta przy wpływie miesięcznym 1000 zł z dowolnego konta. W styczniu po upomnieniu dali 100 zł. Nie dali obowiązku wpłaty od pracodawcy. Teraz, że przelew z konta właściciela z innego banku nie upoważnia do premii. Odmówiłem telefonicznie opłatę za SMS i co naliczają. Omijać z daleka !!!!
Witam to najgorszy bank z jakim mialam doczynie w swoim życiu. Kolejki zawsze bardzo długie. A Panie kreca sie z miejsca na miejsce zamiast obsługiwać. Kiedy bym nie poszla nigdy nie maja waluty obcej przy sobie i zawsze znikaja na minimum 15 min. niby ida po ta walute nawet 5 min po otwarciu placowki. Do tego oddzialu nie mozna sie dodzwonic bo nigdzie nie ma numeru telefonu. Telefonicznie też się nie da załatwić. Opłaty pobierane nie wiadomo za co. Nawet z zamknięciem konta problem. Nie polecam
Placówka jest do obsługi tu i teraz,telefonicznie kiedy mają cię obsługiwać? Druga sprawa, euro należy awizować,trzy dni przed,jest informacja w regulaminie.Naucz się czytać tak dobrze i szybko jak piszesz komenatarze w internecie.
Opłaty za prowadzenie konta niemal kuriozalne, bank księguje transakcje z opóźnieniem a potem nalicza opłaty bo przecież sumuje się miesiąc kalendarzowy. Obsługa zarówno w punkcie stacjonarnym jak i telefoniczna nader niekompetentna. Regulamin swoje, w placówce co innego, a przez telefon jeszcze inaczej. Człowiek myśli, że spełnia warunki, a one niemal przy każdej konfrontacji są inne. Jeszcze jakieś dodatkowo płatne usługi, np sms. której nie da się na wstępie wyłączyć. Przy dostarczającym wpływie na konto pobierane są opłaty za wybranie z Euronetu (przykład: wybrałam pieniądze 1 dnia miesiąca, a zatem jest to nowy miesiąc kalendarzowy i nie było wpływu min. 1000 zł, choć na koncie ponad 2tys.) Podobnie z opłatami przy koncie oszczędnościowym. Wszystko Ci wcisną, każdą promocję, a potem odbiorą poniesione koszty z nawiązką. Nie polecam.
Coś wam pokażę, złozyłem konto w marcu 2019r, na stronie głównej banku jest taki zapis
Podstawowe informacje o koncie:
0 zł za prowadzenie konta
0 zł za kartę wielowalutową do konta
0 zł za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce
Powyższe trzy warunki obowiązują, jeżeli co miesiąc na Twoje konto wpłynie minimum 1 000 zł i wykonasz 1 płatność kartą lub BLIK. poczytałem , przesłałem sobie ponad 1000zł zapłaciłem kartą, raz, drugi czyli spełniłem warunki banku, patrzę za jakiś czas a tu bach 5zł potrącono pozniej znowu 5 zł (za wybranie gotówki z bankomatu obcego) mysle jaki grzyb co jest grane? miało być za 0 zł złozyłem reklamacje i mam odpowiedz kuriozum ,cyt ”zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji warunkiem do zwolnienia z opłaty za wypłatę z bankomatów jest zapewnienie wpływu
w poprzednim miesiącu kalendarzowym w wysokości min. 1000zł i zapewnienie co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej.
Założył Pan konto 12 marca, więc ten warunek nie mógł zostać spełniony.” reasumując, bank pobierze mi prowizje za każde wybranie gotówki z bankomatu, ściągnie opłatę za konto, bo….. w lutym- jak jeszcze nie miałem konta nie spełniłem wymogów banku 🙂 jak myślicie strzygą nas w żywe oczy??
Z bankiem Credit Agricole związany jestem od czterech lat, wcześniej korzystałem z GetinBanku (stara sprawa, można powiedzieć od 2000r) oraz PKO. We wszystkich wymienionych prowadziłem rachunki podstawowe tzw. ROR. Jest to pierwszy bank z którego jestem naprawdę zadowolony. Pełen profesjonalizm i niezawodność jeśli chodzi o stronę techniczną (CA24, serwis telef.) oraz kulturę obsługi w oddziałach w moim mieście. Sporadycznie, gdy się zagapię, zapłacę te 7zł ale z tym bankiem czuję się pewnie -będąc w każdej “dziurze” swobodnie korzystam z bankomatów zaś stan konta CAsaver często mile zaskakuje. Tylko te zaokrąglenia do wielokrotności 5zł powodują zabawne dokupowanie jakiś batoników. Ja śmiało POLECAM dla “szarego człowieka”.
Jestem upoważniona do męża konta a nie mogę założyć konta online.Mój mąż musi zgłosić się osobiście w banku i nie pomogło tłumaczenie że nie da rady bo jest schorowany i nie jest w stanie.Pytam po co mi to upoważnienie?
Najdrozszy bank w jakim mialem konto, po pierwsze co miesiac 5 zł za uzytkowanie, po drugie ten ich bezplatny bankomat istnieje tylko w teorii, bo w moim 20 tys miasteczku nie mam zadnego bankomatu obslugujacego ten bank, wszystko platne tj 7zł plus jakis tam procent od wysokosci sumy, wiec wyplacajac 300zł mozemy zaplacic nawet kilkanascie zlotych prowizji, po trzecie skoro nie ma ich bankomatu to o samym punkcie obslugi w poblizu nie ma co marzyć, wiec aby wplacic lub bezplatnie wyplacic pieniadze musze jechac ok 20km do centrum ponad 300tys miasta. Konto mam od 2004r i od nowego roku się z nim żegnam, a zmiany w regulaminie i oprocentowaniu przysylają na maila kilka razy w miesiącu, tak aby czlowiek sie nie polapał, już nawet tego nie czytam. Odradzam, nie wiem jak jest obecnie w innych bankach, ale gorzej byc na pewno nie moze.
Witam,
przymierzam się do założenia konta osobistego w credit agricole. Jakie macie opinie o tym banku i tym koncie?
Zależy mi na koncie z darmowymi przelewami i przyzwoitym oprocentowaniu.
Dodam, że mam kredytówkę w ca i kredyt mieszkaniowy tamże.
nie mogę polecić.
jestem klientem od 2002 roku (jeszcze Lukas)
dziś bank lojalność i staż ma w głębokim poważaniu.
ciągłe próby wyłudzania pieniędzy pod różnymi pretekstami oczywiście poparte zmianami regulaminu. Wszystkie swoje środki już od dawna przekierowałem do innych banków. aktualnie jestem w trakcie zamykania konta.
Najbardziej ciekawi mnie w tej polityce to że dla nowych klientów są korzystne warunki, a dla aktualnych… – przecież są – Dyrektorom od marketingu zdrowia życzę!!!
Ogólnie, do póki konto w CA było podstawowym i były wpływy od pracodawcy+ wykonywane regularnie płatności kartą, nie miałem opłat. Teraz, prowadzenie konta 6 zł, użytkowanie karty 5. Druga sprawa to jakość wykonania kart debetowych. Po roku użytkowania zaczynam mieć ze swoją problem. Ostatnio przy próbie zapłaty, Pani w kasie poinformowała mnie, że mam brak środków. Jako że miałem możliwość odpalenia na tablecie konta, wiedziałem że tak nie jest, to podjąłem jeszcze 2 próby. Niestety. Nie udało się. Na szczęście dojechała do mnie żona ze swoją kartą do tego samego konta ( znacznie nowsza) i udało się nią zapłacić. Dodam, że karta z portfela jest wyciągana jedynie w momencie potrzeby jej użycia. Nie jest noszona sama w spodniach, więc o zniszczeniu karty poprzez nieszanowanie jej nie ma mowy. Po prostu jest wykonana z kiepskich materiałów.
Wiele lat korzystałem z konta w Lukasbanku i z grubsza było wszystko ok. Po przejęciu przez Francuzów też na początku było normalnie, aż tu patrzę w tym miesiącu że naliczyli mi za prowadzenie konta 25 zł. Miałem to konto za darmo z uwagi na wpływy przekraczające 3000 zł. teraz by mieć je za darmo musiał bym generować obroty na koncie powyżej 10 000 zł. Różne bzdetne informacje potrafili przysłać pocztą do domu ale informację o podniesieniu opłat już nie. Oczywiście mógł bym generować sztucznie ruch na koncie i uzyskać obroty 10k zł. ale tak mnie zdenerwowało to zdzierstwo, że właśnie założyłem przez internet konto w innym banku, a po obiedzie jadę dać wymówienie. Ten bank trafia na moją czarną listę banków z którymi nie chcę mieć nic do czynienie.
A jaki problem żeby zmienić pakiet konta ? Przecież można co miesiąc sobie zmieniać pakiet konta na jaki się chce.Mozna samemu ,można na infolini ,dwa kliknięcia ? Ciężko się myśli ,prawda ?
W lukasie oraz w w tym agricole…. (trudno nawet wpisać stronę www.) do sierpnia 2013r. konto było darmowe przy spełnieniu określonych, minimalnych wymagań – stan konta, korzystanie z tokena i karty bankomatowej. Aktualnie przewróciło im się w głowach: nie ważne ile masz na koncie, nie ważne ile wydajesz miesięcznie płacąc kartą oraz korzystając z tokena – PŁAĆ IM ZA SAM FAKT ŻE OBRACAJĄ TWOIMI PIENIĘDZMI. To jest albo nieporozumienie (mówiąc bardzo delikatnie), albo zwykłe chamstwo czyli ordynarne wykorzystywanie każdego z nas w istniejącym systemie politycznym. NIE DAJMY SIĘ. NIKT NAS NIE ZMUSZA PRAWNIE DO KORZYSTANIA Z ICH KONTA.
po kilkunastu latach korzystania oczywiście jeszcze lukas ,zamykam ten syf 20.01.2014,są inne zdecydowanie lepsze banki które nie naliczją dziwnych opłat ,tokeny sreny ,płatne karty ,CA ma już chyba najdroższe kredyty na rynku-czasami człowiek jest zmuszony wziąść parę tysiaków a tu zonk bo ubezpieczenie ,srenia ,drogie prowizje itp
Mam konto od 14 lat. Założyłem jeszcze w Lukas banku. Średnio na koncie mam 15 tys.zł. Wykonuję stałe przelewy na kwotę ca. 1,8 tys.zł miesięcznie oraz płacę kartą za minimum 900 zł. miesięcznie. Mają stałe wpływy na konto ca.5 tys. zł. Konto nie jest oprocentowane. MAŁO IM TEGO. Cały czas zarabiają, ale jeszcze im mało. Przedstawione nowe warunki od sierpnia 2013r. są dla mnie poniżające. NIE BĘDĘ PŁACIŁ IM HARACZU – REZYGNUJĘ Z ICH USŁUG !!!!. Nie radzę nikomu korzystać z ich warunków.